ترکیه یا بلژیک؛ مقصد نهایی سپاهان برای برپایی اردو

ترکیه یا بلژیک؛ مقصد نهایی سپاهان برای برپایی اردو

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال سپاهان از میان دو کشور بلژیک و ترکیه یکی را برای برگزاری اردوی خارجی در نظر خواهد گرفت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سپاهان فصل گذشته تمریناتش را در باغ فردوس اصفهان آغاز کرد و پس از اینکه چند روزی در  کرج اردو زد، سپس به اصفهان بازگشت و با ادامه تمرینات خودش را مهیای فصل هجدهم رقابت ها کرد؛ فصلی که در آن امیرقلعه نویی و شاگردانش به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کردند و در جام حذفی هم تا نیمه نهایی پیش رفتند.

در فصل جدید همین روند بار دیگر برای آماده سازی تکرار خواهد شد؛ البته با اضافه شدن یک اردوی خارجی که می تواند طلایی پوشان را با شرایط متفاوت تر و روحیه بسیار بهتری برای لیگ نوزدهم مهیا کند.
امیر قلعه نویی که پس از استراحت چند روزه در اروپا به ایران بازگشته و این روزها در حال نظارت بر شرایط تیمش و اتخاذ تصمیم جهت انتخاب بازیکنان جدید است، روز آینده در اصفهان تمرینات را در غیاب دو عضو کادر خود یعنی میگل تکسیرا و روی تاوارس و در کنار سایر افراد کادر فنی نظیر جلال امیدیان، سعید الهویی و ... آغاز می کند.

سپاهانی ها پس از دو هفته تمرین در اصفهان، از تاریخ 13 تیرماه تمرینات خود را به اردوی کردان منتقل می کنند و به مدت یک هفته در کرج اقامت خواهند داشت.

فاز نهایی اردوی نهایی طلایی پوشان که هنوز در مورد مکان آن تصمیم گیری نشده است، در یکی از کشورهای بلژیک یا ترکیه برگزار خواهد شد؛ تمریناتی که از 25 تیرماه آغاز می شود و تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت تا سپاهان برای برگزاری مسابقات لیگ که 11 مردادماه آغاز می شود، آماده شود.

البته در مورد اینکه اردوی سپاهان در شهر ماسمخلن بلژیک برگزار شود که در سفر امیرقلعه نویی به این کشور از او و تیمش دعوت به عمل آورده اند و یا در کمپی نزدیکی های استانبول، تصمیم گیری نشده است ولی به زودی سرمربی سپاهان در این زمینه هم نظر نهایی اش را به باشگاه اعلام خواهد کرد.


در نهایت سپاهانی ها پس از برگزاری اردوی خارجی، چند روزی را هم در مجموعه باغ فردوس به تمریناتشان ادامه می دهند تا آماده حضور در لیگ نوزدهم شوند که هنوز قرعه کشی نشده است.

4344