خوشبینی محض مالدینی بعد از جلسه با رئال مادرید

خوشبینی محض مالدینی بعد از جلسه با رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان مدتی است که به عنوان مدیر پیشرفتهای استراتژیک باشگاه روسونری انتخاب شده است. او در روزهای اخیر در شهر مادرید با مدیران رئال مادرید جلساتی را برگزار کرد و در این جلسات تمایل باشگاه میلان برای به خدمت گرفتن برخی از بازیکنان تیم مادریدی را به آنها اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، مالدینی روز جمعه به میلان بازگشت و امیدوار است تا برنامه ها طبق مذاکرات پیش برود.

مالدینی در صحبتهایی به خبرنگار اسکای سپورت گفت:« سفر خوبی بود. ما همیشه قصد داریم که اخبار خوبی برای مدیران باشگاه بیاوریم و حالا با خوشبینی تمام به میلان بازگشته ایم.»

مالدینی همراه با زوونیمیر بوبان، مدیر فوتبالی باشگاه میلان به مادرید رفته بود و با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی و تعدادی از مدیران این باشگاه دیدار کرد. میلان فصل گذشته رقابتهای سری آ را در رده پنجم جدول به پایان برد و نتوانست سهمیه حضور دررقابتهای پیش روی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. آنها حالا تمایل زیادی دارند تا تعدادی از بازیکنان رئال که زیدان روی آنها حسابی باز نمی کند را برای روسونری به خدمت بگیرند.

بازیکنی که بیش از سایرین دل میلانی ها را برده، دنی سبایوس است که دررقابتهای یورو زیر 21 سال ایتالیا حسابی خوش می درخشد. آنها همچنین درنظر دارند تا بورخا مایورال دیگر بازیکن زیر 21 سال تیم ملی اسپانیا را به خدمت بگیرند و مارتین اودگارد جوان نروژی مادریدی هم مورد پسند آنهاست. مایورال فصل گذشته به صورت قرضی در لوانته بازی می کرد و اخیرا درگفتگو با خبرگزاری افه گفته بود که رئال را ترک خواهد کرد و درها را به روی تیمهای غیراسپانیایی نبسته؛ هرچند که اولویت اولش حضور در لالیگاست. 

مایورال دراین باره گفته بود:« من حاضر به مذاکره با هرتیمی هستم. تجربه حضور در وولفسبورگ آلمان را دارم و از آنجا خوشم آمد. راستش بیشتر دوست دارم در اسپانیا بمانم چون سالها دراینجا بازی کرده ام. لالیگا را می شناسم؛ زبان اسپانیایی را بلدم و به همین خاطر ترجیح می دهم دراسپانیا بمانم.»

6363