بارسا مجبور به پرداخت خسارت به رابیو به خاطر نخریدن او

بارسا مجبور به پرداخت خسارت به رابیو به خاطر نخریدن او

سایت رسمی فوتبالی- اسکای ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که پیش قراردادی که بارسلونا با آدرین رابیو به امضا رسانده بود، حالا برای آنها دردسرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش سران باشگاه کاتالان با آدرین رابیو ستاره ناراضی پاری سن ژرمن پیش قراردادی را به امضا رسانده بودند که یکی از بندهای این پیش قرارداد این بود که در صورتی که بارسایی ها در نهایت رابیو را به خدمت نگیرند، باید مبلغی به عنوان خسارت به این بازیکن فرانسوی بپردازند.

اینطور به نظر می رسد که بارسایی ها بعد از ابراز تمایل فراوان برای جذب رابیو از تلاش برای مال خود کردن او دست کشیده اند و به زودی شاهد انتقال این بازیکن فرانسوی به یوونتوس خواهیم بود. گویا مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی یووه، تمیل زیادی به جذب این ستاره پاری سن ژرمن دارد و سران بینکونری به او پیشنهاد قراردادی بیش از 7 میلیون یورویی به اضافه مبالغی متغیر به عنوان پاداش در هر فصل ارائه کرده اند. 

در جریان مراسم معارفه ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس بود که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یووه درمورد تمایل این تیم برای جذب رابیو گفت:« تیمهای زیادی خواهان او هستند. ما پیشنهادمان را ارائه کرده ایم و دیگر بیشتر از این در مورد او صحبت نمی کنیم.»

6363