بارسا نه؛ رابیو در یک قدمی انتقال به یوونتوس

بارسا نه؛ رابیو در یک قدمی انتقال به یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه کوریره دلوسپورت چاپ ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که آدرین رابیو در حال مذاکره با سران یوونتوس است و تا توافق نهایی برسر انتقال او به تورین فاصله زیادی باقی نمانده است.

به گزارش فوتبالی، آدرین رابیو یکی از جواهرهای ارزشمند بازار نقل و انتقالات است که در اواخر ماه ژوئن می تواند به صورت رایگان به تیمی دیگر منتقل شود. ستاره خط میانی پاری سن ژرمن که هنوز تیم آتی را مشخص نکرده، در یک قدمی توافق با مدیران یوونتوس قرار دارد.

رابیو در گفتگو با کوریره دلوسپورت به این نکته اشاره کرده که روند مذاکراتش با باشگاه ایتالیایی در جریان است و یادآوری کرده که در حال انتقال به تیمی بزرگ است. این بازیکن فرانسوی دراین باره گفته:« در حال مذاکره با یوونتوس هستم؛ یووه تیمی فوق العاده است که همه ما دوست داریم تا درآن بازی کنیم.»

قرارداد فعلی رابیو با باشگاه پاری سن ژرمن تا 30 ژوئن امسال اعتبار دارد و بعد ازاتمام زمان این قرارداد، او می تواند به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به تیمی دیگر منتقل شود. دراین میان تیمهای زیادی خواهان جذب او هستند. تا پیش از این صحبتهای زیادی درمورد احتمال انتقال او به بارسلونا به گوش می رسید ولی در روزهای اخیر به نظر می رسد که این احتمال کمرنگ تر از همیشه شده است.

اینطور به نظر می رسد که یوونتوس مقصد برگزیده این بازیکن فرانسوی است. خود او هم این روزها برای سپری کردن تعطیلات تابستانی درایتالیا حضور دارد و در گفتگو با توتوسپورت گفته:« من خیلی از ایتالیا خوشم می آید. حضور دراینجا فوق العاده است. منتظر فصلی چالشی هستم. حضور دریوونتوس؟ آنها به دنبال من بودند و ما هم درحال مذاکره ایم.»

گویا رابیو تصمیمش را برای بازی کردن درکنار کریستیانو رونالدو گرفته است:« ما درحال بررسی مسائل هستیم؛ الان نمی توانم چیزی بگویم. یوونتوس تیم بزرگی است که هر فوتبالیست بزرگی دوست دارددر آنجا توپ بزند.»

 البته حرف آخر و نهایی را مادر رابیو که نقش مشاور آدرین را ایفا می کند خواهد زد. چرا که توصیه های او نقش پررنگ و تاثیرگذاری روی تصمیمات فرزندش دارد.

6363