چه کسانی مقصر لغزش آرژانتین در کوپا آمه ریکا هستند؟

چه کسانی مقصر لغزش آرژانتین در کوپا آمه ریکا هستند؟

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی آرژانتین در دومین بازی اش درمرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه ریکا مقابل پاراگوئه به تساوی دست یافت و حالا صعود این تیم به دور بعدی این رقابتها به اما و اگرهای متعددی بسته است.

به گزارش فوتبالی، تساوی 1-1 مقابل پاراگوئه، نتیجه ای بود که هواداران آلبی سلسته انتظارش را نداشتند و حالا سرنوشت صعود آنها به دور بعد، به بازی سوم و پایانی مرحله گروهی مقابل قطر بستگی دارد. در این میان و بعد از باخت شاگردان اسکالونی مقابل کلمبیا و تساوی تلخ مقابل پاراگوئه، قصد داریم مقصران لغزش فعلی آرژانتین دراین دوره از رقابتهای کوپا آمه ریکا را بررسی کنیم:

لیونل اسکالونی

اسکالونی سرمربی جوان تیم ملی آرژانتین به رغم تغییراتی که درتیم اعمال کرده، هنوز نتوانسته آرژانتین را به روزهای خوبش بازگرداند. در بازی با پاراگوئه ودرشرایطی که آرژانتینی ها برای گلزنی می کوشیدند او در تصمیمی عجیب یک مهاجم را از زمین بیرون کشید که موجب حیرت فوتبال دوستان شد. قراردادن پریه را و د پائول در ترکیب اصلی آلبی سلسته دراین بازی جواب نداد و آنها نتوانستند به نتیجه مطلوبی دست بیابند.

روبرتو پریه را

او یکی از چهره های جدید ترکیب اصلی آرژآنتین مقابل پاراگوئه بود که در حرکاتش در زمین چمن و تلاشهایش برای نفوذ از سمت راست ناکام بود و به ندرت توانست موقعیت خطرناکی خلق کند. بازی ضعیف بازیکن واتفورد باعث شد تا او بین دو نیمه تعویض شود.

نیکلاس اوتامندی

مدافع منچسترسیتی در بازی با پاراگوئه اشتباهات زیادی را انجام داد و خطای پنالتی ای که درجریان مسابقه مرتکب شد، ممکن بود به قیمت حذف زودهنگام تیمش از گردونه این رقابتها تمام شود. اندکی قبل از آنکه مسی گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند، او در محوطه جریمه یک خطای پنالتی مرتکب شد و یک ضربه پنالتی به پاراگوئه هدیه کرد

لائوتارو مارتینز

بازیکن سابق راسینگ، به جای آگوئرو درترکیب تیم قرار گرفته بود و نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. شوت او که به دستان یکی از مدافعان پاراگوئه برخورد کرد، باعث شد تا یک ضربه پنالتی به نفع آرژانتین اعلام شود و مسی این ضربه را تبدیل به گل کرد. او نیز بعد از مصدومیتی که درجریان بازی گریبانگیرش شد مسابقه را از روی نیمکت ذخیره ها به پایان برد

بازیکنان خط میانی آرژانتین

اسکالونی دراین بازی لوسلسو را به عنوان بازیکن میانی درکنار پاردس به میدان فرستاده بود. اما این تغییر نتیجه مطلوبی را به همراه نداشت. با وجود تلاشهای فراوان این دو بازیکن، آنها نتوانستند موقعیت خطرناکی خلق کنند و آنطور که توقع می رفت کنترل بازی را به دست بگیرند.

6363