کاستا: تنها خود نیمار از مقصد آینده‌‌اش خبر دارد

کاستا: تنها خود نیمار از مقصد آینده‌‌اش خبر دارد

سایت رسمی فوتبالی - داگلاس کاستا اطلاعی از مقصد آینده نیمار برای فصل بعد ندارد اما اطمینان دارد که هم تیمی اش در تیم ملی برزیل بهترین تصمیم را در این باره خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، نیمار در سال 2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست تا گرانقیمت ترین بازیکن دنیا شود. اما حضور او نیز به قهرمان فرانسه برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمکی نکرد. مهاجم سابق بارسلونا در حال حاضر آماده جدایی از پی اس جی است و بارسلونا و رئال مادرید خواهان جذب این بازیکن هستند. داگلاس کاستا، وینگر یوونتوس، که در جام جهانی 2018 همراه برزیل بود اما در کوپا حضور ندارد درباره تصمیم نیمار برای آینده گفت: " هیچ ایده ای ندارم که نیمار به چه تیمی خواهد رفت. حدس میزنم که به جز خود نیمار هیچکس دیگری نیز اطلاعی نداشته باشد. این یک تصمیم بسیار شخصی است اما او بهترین تصمیم را برای زندگی حرفه ای خود خواهد گرفت. "

کاستا همچنین درباره حضور مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس اظهار داشت: " من شخصا ساری را نمی شناسم. وقتی در ناپولی بود کارش را می دیدم و باور دارم که او مربی بزرگی است چرا که سال اولی که به ایتالیا آمدم او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. فکر می کنم همه ما بتوانیم با حضور ساری پیشرفت کنیم. "

1070