پژمان منتظری در آستانه فولادی شدن/ نکونام او را می خواهد

پژمان منتظری در آستانه فولادی شدن/ نکونام او را می خواهد

وبسایت رسمی فوتبالی – پژمان منتظری فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد؟

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه دیروز پژمان منتظری در مصاحبه ای خداحافظی‎اش از استقلال و تیم ملی را رسانه‎ای کرد این خبر مطرح شد که باشگاه استقلال توسط منزوی یکی از اعضای هیات مدیره با او تماس گرفته تا پژمان را از خداحافظی منصرف و او را راضی به بازگشت به تهران کند.

این خبر در شرایطی منتشر شده که منتظری بعد از آن پستی که مدتها قبل در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و همچنین پس از مصاحبه دیروزش، بعید است حتی در صورت تمایل باشگاه استقلال، راضی به بازگشت به این تیم شود. 

نکته دیگری که بازگشت منتظری به استقلال را تقریبا غیر ممکن کرده، بیانیه دیشب باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات است که در آن هیچ نامی از پژمان آورده نشده و فقط آمادگی باشگاه برای تمدید قرارداد وریا و حسینی اشاره شده است( این موضوع درباره علی کریمی هم صدق می کند و گویا او هم فصل بعد در استقلال نخواهد بود چرا که پیشنهاد 600 هزار دلاری از لیگ قطر دارد و استقلال توان پرداخت چنین پولی به او ندارد)

طبق اطلاعات سایت فوتبالی، پژمان به احتمال زیاد فصل آینده در فولاد بازی خواهد کرد و در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان است.

 تیمی که سرمربی‎اش نکونام از حضور احتمالی منتظری شدیدا استقبال کرده و اینطور که به نظر می‎رسد منتظری به احتمال زیاد شاگرد نکونام در اهواز خواهد شد.

خبر توافق منتظری با فولاد از یکی دو هفته قبل دهان به دهان می چرخید اما هنوز معلوم نیست که این توافق به چه صورت است. آیا او به صورت شفاهی با نکونام و مدیران فولاد به توافق رسیده یا اینکه با آنها قرارداد داخلی بسته است.

در هر حال خبر فولادی شدن منتظری، یکی از خبرهایی است که در فضای به شدت فوتبالی اهواز هم منتشر شده است اما باید تا لحظه رسمی شدن قراردادش با هر تیمی صبر کرد.

1984