دو بازیکن بارسا مدنظر یونایتد برای جانشینی پوگبا

دو بازیکن بارسا مدنظر یونایتد برای جانشینی پوگبا

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد در حال تدارک شرایط برای دوران پس از پوگباست و دو بازیکن بارسلونا را برای جایگزینی این بازیکن در نظر دارد. 

به گزارش فوتبالی، پوگبا که در سال 2016 با قراردادی به ارزش 89 میلیون پوند به اولدترافورد بازگشت، قصد دارد از این تیم جدا شده و چالش جدیدی را تجربه کند. گفته می شود مقصد احتمالی این بازیکن رئال مادرید یا یوونتوس خواهد بود. هافبک 26 ساله روز گذشته در رویدادی در توکیو به خبرنگاران گفت که احتمال جدایی اش از منچستریونایتد بسیار زیاد است. از آن سو یونایتدی ها نیز برای حفظ بازیکن خود تلاش می کنند اما منابع خبری در اسپانیا مدعی شده اند که آنها نیز به دنبال یافتن جانشین احتمالی پوگبا در صورت جدایی در این تابستان هستند. شیاطین سرخ مدتهاست که شرایط ایوان راکیتیچ را مدنظر دارند و موندو دیپورتیوو خبر داده که آنها به زودی برای جلب رضایت این بازیکن کروات اقدام می کنند. با این که راکیتیچ بازیکنی کلیدی تحت هدایت ارنستو والورده در فصل گذشته بود، بارسا در تلاش است که برای خریدهای تابستانی خود چند فروش انجام دهد و حاضر به مذاکره برای این بازیکن خواهد بود.

 این روزنامه اسپانیایی همچنین مدعی شده که فیلیپه کوتینیو، بازیکن سابق لیورپول که حالا در بارسا با مشکل مواجه شده، نیز در لیست یونایتد حضور دارد. این بازیکن برزیلی نیز فصل سختی در نیوکمپ داشت و حتی در مقاطعی از سوی هواداران هو شد. تمام این اتفاقات بستگی به پوگبا و تصمیمی که در این تابستان می گیرد اما اظهارات اخیر او نشان می دهد که جدایی این بازیکن از یونایتد به احتمال زیاد قطعی است. 

1070