آلوز: به تیمی نیاز دارم که دقیقا بداند که چطور باید رقابت کند

آلوز: به تیمی نیاز دارم که دقیقا بداند که چطور باید رقابت کند

سایت رسمی فوتبالی- دانی آلوز مدافع باتجربه برزیلی در ماه می 36 ساله شد ولی همچنان در اوج قرار دارد و عملکرد درخشانی را در زمین چمن به نمایش می گذارد. خود او در صحبتهایی گفته:« من با گذر زمان بهتر می شوم.»

او بعد از برد برزیل مقابل بولیوی در بازی افتتاحیه کوپا آمه ریکا صحبتهای جالب توجهی را برزبان آورد. این درحالی است که قرارداد آلوز با پاری سن ژرمن در روز 30 ژوئن به پایان خواهد رسید. او قراردادش را با تیم پاریسی را تمدید نکرد و قصد ندارد تا در روزهای آتی تصمیم خاصی بگیرد. آلوز دراین باره گفته:« الان تمام تمرکزم را روی تیم ملی برزیل قرار داده ام تا بتوانیم یک عملکرد حیرت آور در کوپا آمه ریکا داشته باشیم و بعد از آن می توانم در مورد آینده ام تصمیم گیری کنم و ببینم که آیا در پاریس خواهم ماند یا به تیم دیگری خواهم رفت. الان اتفاقی رخ نخواهد داد و فقط به تیم ملی فکر می کنم.»

بعد از اتمام رقابتهای فصل گذشته لیگ یک فرانسه، روسای پاری سن ژرمن پیشنهاد تمدید یک ساله قرارداد را به آلوز ارائه دادند و آلوز تنها به شرطی حاضر به تمدید قراردادش است که آن را به مدت 2 سال تمدید کند. جدایی آنترو انریکه از سمت مدیریت ورزشی پاری سن ژرمن و روی کار آمدن لئوناردو دراین سمت، ممکن است اوضاع را برای آلوز بهتر کند:« آینده من در پاریس بستگی به پیشنهادی دارد که به من ارائه بدهند.»

مدافع سابق بارسلونا در ادامه به این نکته اشاره کرده که در تیم فعلی اش اصلا تحت فشار بودن نمی کند و از سران باشگاه پاریسی خواسته تا پروژه منسجم تری را طراحی کنند تا بتوانند رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برآورده کنند. او ادامه داد:« من عاشق پاری سن ژرمن هستم؛ افرادی که مراقب تیم هستند و همه پاریسی ها. ولی اگر بخواهیم از دید ورزشی صحبت کنیم، ما نتوانستیم به نتایجی که انتظارش را داشتیم برسیم و به این نیاز دارم که تیمی باشد که بداند دقیقا چطور باید برای محقق کردن رویاهای ما رقابت کند.»

آلوز البته هنوز بارسلونا را در قلبش دارد:« بارسلونا خانه من است؛ همیشه این را گفته ام و نمی توانم چیز بیشتری بگویم. این باشگاه و تمام تجربیاتی که در آنجا کسب کردم را دوست دارم و تمام افرادی که عضو این باشگاه هستند و تمام هم تیمی هایم که هنوز آنجاهستند را دوست دارم.»

 این مدافع برزیلی که در پاری سن ژرمن هم تیمی نیمار نیز هست درمورد او ادامه داد:« نیمار تلاش می کند تا تمام مشکلات را هرچه سریعتر حل کند. چون این شرایط برای او و خانواده اش و برای دوستانش خوب نیست. ما هم مثل نیمار امیدواریم که این ماجرا هرچه سریعتر حل شود تا او بتواند به آرامش لازم برسد و بتواند خوب زندگی کند و تمرکزش را روی کارهایش قرار دهد.»

6363