خلیل زاده: در ايران دوست دارم فقط در پرسپوليس بازی كنم/ زمان مناسبی برای جدايی از پرسپوليس نبود

خلیل زاده: در ايران دوست دارم فقط در پرسپوليس بازی كنم/ زمان مناسبی برای جدايی از پرسپوليس نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- شجاع خلیل زاده گفت: در ايران دوست دارم فقط در پرسپوليس بازی كنم و اين حرف را با افتخار می گويم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، در ‌روزهايی ‌که ‌بازيکنان ‌تيم‌های ‌ديگر ‌بدون ‌پيشنهاد ‌خاصی ‌برای ‌تمديد ‌قرارداد‌ ناز ‌می ‌کنند،‌ شجاع ‌خليل‌زاده ‌ثابت ‌کرد ‌يك ‌پرسپوليسی ‌دوآتشه ‌است.‌ او ‌ديروز‌ در ‌حالی ‌به ‌دفتر ‌باشگاه ‌رفت ‌و ‌قراردادش ‌را ‌به ‌مدت ‌3‌سال ‌تمديد ‌کرد ‌که‌ پيشنهادات ‌خوبی ‌از ‌ليگ ‌ستارگان ‌قطر ‌داشت.‌ با ‌اين ‌حال ‌تصميم ‌گرفت ‌در‌ پرسپوليس ‌بماند.‌ در ‌همين ‌راستا ‌شنيدن ‌تازه‌ترين ‌حرف‌های ‌شجاع ‌خليل‌زاده‌ خالی ‌از ‌لطف ‌نيست.‌

‌‌تبريك ‌می ‌گوييم.‌ چه ‌شد ‌در ‌پرسپوليس ‌ماندنی ‌شدی؟

پرسپوليس تيم بزرگ و پرافتخاری است. خيلی از فوتباليست ها آرزوی پوشيدن پيراهن اين تيم را دارند و من هم دوست داشتم بمانم. باور كنيد جلسه من با مديران پرسپوليس خيلی هم طولانی نشد و در نهايت 3 سال ديگر تمديد كردم.

‌‌‌حالا ‌چرا ‌3‌ ساله ‌بستی؟

چون می خواهم 3 سال ديگر جام بگيرم! (می خندد و ادامه می دهد) به هر حال بايد لطف و محبت هواداران را جبران می كردم. در اين چند روز هر جايی كه می رفتم طرفداران پرسپوليس می گفتند بمان و به قطر نرو. اميدوارم در ادامه فوتبالم شرمنده اين عزيزان نشوم.

‌‌به‌ نکته‌ خوبی اشاره‌ کردی.‌ بحث‌ بر‌ سر‌ اين‌ بود‌ که‌3 ‌تيم‌ قطری تو‌ را‌ می خواهند.‌ چه ‌شد ‌که ‌قيد ‌پول ‌قطری ‌ها ‌را ‌زدی؟
می توانيد از آقای عرب بپرسيد كه من چه پيشنهاداتی داشتم و چه پولی هم به پرسپوليس می رسيد.

‌‌‌پس ‌چرا ‌قيد ‌پول ‌را ‌زدی؟
چون مسائل مالی در اولويت شجاع خليل زاده نيست. الان زمان مناسبی برای جدايی از پرسپوليس نبود و بايد می ماندم. خودت مرا می شناسی اهل شعار دادن نيستم و بايد در عمل ثابت می كردم به پرسپوليس تعصب دارم.

‌‌می ‌دانيم ‌رابطه ‌خوبی ‌با ‌سروش ‌رفيعی ‌و ‌سيدجلال ‌داری .‌اين‌ دو ‌توصيه‌ای ‌به ‌تو ‌نکردند؟

من با همه بازيكنان رابطه خوبی دارم و با سيدجلال و سروش خيلی به هم نزديك و با يكديگر صميمی هستيم. اين دو هم مرا تشويق كردند بمانم هرچند خودشان هم می دانستند اولويت من پرسپوليس است.

‌‌از ‌تيم‌های ‌داخلی ‌پيشنهاد ‌نداشتی؟
در ايران دوست دارم فقط در پرسپوليس بازی كنم و اين حرف را با افتخار می گويم. ما يك مأموريت ناتمام هم داريم و خيلی دوست دارم روزی همراه پرسپوليس به آن برسم.

‌‌‌منظورت ‌ليگ ‌قهرمانان ‌آسياست؟‌ تو ‌با ‌پرسپوليس ‌قهرمان ‌ليگ ‌برتر ‌و‌  جام ‌حذفی ‌شدی ‌و ‌حالا...‌‌
تا يك قدمی فتح ليگ قهرمانان آسيا هم رفتيم اما كمبود بازيكن داشتيم و با 11 يا 12 بازيكن تا فينال رسيديم. اگر شرايط عادی بود و از نقل و انتقال محروم نبوديم شايد می توانستيم كاشيما را هم شكست دهيم اما قسمت نشد.

‌‌‌می ‌دانيم ‌رابطه ‌خيلی ‌خوبی ‌با ‌برانکو ‌داری.‌ او ‌بالاخره ‌می ‌ماند ‌يا ‌نه؟
من امروز (شنبه) در باشگاه كه بودم شنيدم آقای برانكو می ماند. او يك سوپرمربی برای پرسپوليس است كه همه بازيكنان و هواداران هم دوستش دارند. من هم مثل طرفداران پرسپوليس دوست دارم او بماند چون با آقای برانكو باز هم جام درو می كنيم. ان شا ءا... می ماند و خيال همه هواداران راحت می شود.

‌‌‌ظاهراً ‌خيال ‌تو ‌هم ‌راحت ‌شده ‌که ‌آقا کريم ‌هم ‌می ‌ماند؟
آقاكريم كه سالار است. خداوكيلی خيلی دوستش دارم و به همين خاطر از باشگاه پرسيدم و خيالم راحت شد. كريم باقری اسطوره پرسپوليس و فوتبال ماست.

4344