وقتی ویکتوریا بکام قوانین جشن عروسی راموس را زیرپا گذاشت

وقتی ویکتوریا بکام قوانین جشن عروسی راموس را زیرپا گذاشت

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو، قوانین خاصی را برای جشن ازدواجشان درنظر داشتند و خواسته هایشان را در کارت دعوت عروسی به میهمانانشان اعلام کرده بودند. 

به گزارش فوتبالی، این زوج جوان، کدهای خاصی را برای لباسهای میهمانان حاضر در جشن در نظر گرفتند و این کدهای پوششی را در کتابچه کوچکی که برای دعوت میهمانان برایشان ارسال کرده بودند، با جزئیات درج کرده بودند. اکثر میهمانان حاضر در جشن هم با احترام به خواسته عروس و داماد مطابق میل آنها لباس پوشیده بودند. 

یکی ازخواسته های راموس و همسرش این بود که آقایان کت های بلند به تن کنند و خانمها از پوشیدن لباسهایی به رنگ سفید، صورتی، قرمز، سبز و نارنجی پرهیز کنند. 

اما در جریان مراسم جشن شنبه شب، دو نفر بودند که این قوانین را زیرپا گذاشتند؛ یکی از این دو نفر ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام بود که پیراهنی به رنگ سفید به تن کرده بود و نفر دوم خانم ناتی آباسکال، مدل سرشناس و سابق دنیای مد بود که لباسی به رنگ صورتی پوشیده بود

دیوید و ویکتوریا بکام یکی از زوجهایی بودند که همه درانتظار حضورشان دراین جشن بودند. ویکتوریا لباسی ساده به تن داشت وهمانطور که توقع می رفت، لباسش از برند مخصوص خودش، ویکتوریا بکام بود. لباسی به رنگ سفید با طرحهایی تیره رنگ. اما رنگ سفید، یکی از رنگهای ممنوعه ای بودکه عروس و داماد به میهمانان متذکر شده بودند. این لباس، دقیقا همان لباسی بود که مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا هم کمی قبل از زایمان فرزندش به تن کرده بود.

 6363