تیپ جالب خانواده دیوید بکام در هفته مد لندن

تیپ جالب خانواده دیوید بکام در هفته مد لندن

خبرگزاری فوتبالی - ویکتوریا همسر دیوید بکام  از کالکشن جدید لباس های تولیدی خود در هفته مد در لندن رونمایی کرده است. این طراح لباس در ادامه مدل های قدیمی خود سعی کرده است که از لباس های دهه 40 و 50 میلادی الگوبرداری کند.

به گزارش فوتبالی، دیوید بکام و فرزندانش نیز در کنار ویکتوریا حضور یافتند تا در این لحظات از او حمایت کنند. تنها غایب این مراسم، بروکلین برادر بزرگتر خانواده بود که البته سعی کرد از فاصله دور با آنها ارتباط برقرار کند.

خانواده بکام که معمولا تیپ های جالب و متفاوتی را انتخاب می کنند، این بار با تیپ سفید و مشکی ظاهر شدند. فقط هارپر، دختر خانواده بود که از رنگ دیگری را برای تیپ خود استفاده کند. 

دیوید بکام از تیپی مشکی و سفید با شلوار گشاد استفاده کرد که البته در میان هوادارانش با واکنش های زیادی همراه شد. البته نکته جالب این تیپ مربوط  به دمپایی ها و جوراب سفید دیوید بکام است که ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید به نوعی با پوشیدنش سعی کرده که لباسش را از حالت رسمی بودن در بیاورد. 

مالک اینتر میامی بدین ترتیب این روزها جدا از فعالیت هاش در حوزه مدیریت باشگاه آمریکایی، به امور خانوادگی هم اهمیت زیادی می دهد. دیوید و ویکتوریا بیش از دو دهه است که در کنار هم زندگی می کنند.

4125