ونزوئلا 0- 0 پرو ؛ تقسیم امتیازات با وجود 10 نفره شدن ونزوئلا

ونزوئلا 0- 0 پرو ؛ تقسیم امتیازات با وجود 10 نفره شدن ونزوئلا

سایت رسمی فوتبالی- دیدار دو تیم ونزوئلا و پرو از سری بازیهای مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه ریکا با تساوی بدون گل دوتیم به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، این تساوی در شرایطی در دومین بازی کوپا آمه ریکای امسال رقم خورد که ونزوئلا یک ربع پایانی بازی را ده نفره دنبال می کرد. این مسابقه در شهر پورتو الگره برگزار شد و در دقیقه 75 بازی بود که لوئیس ماگو بازیکن ونزوئلا به دلیل دریافت دومین کارت زردش از زمین مسابقه اخراج شد.

با سوت نیمۀ اول، دو تیم بازی متعادلی را با یکدیگر داشتند تا جایی که بازی هر چه رو به جلو می‌رفت به نظر می‌رسید که هیچ موقعیت خطرناکی را نتوانند روی دروازۀ یکدیگر خلق کنند. البته همین طور هم شد و دو تیم ونزوئلا و پرو هر چه تلاش کردند در این نیمه به توفیقی دست پیدا نکردند تا با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

با شروع نیمۀ دوم، ونزوئلا کمی به خود آمد و حملاتی را روی دروازۀ حریف خود ترتیب داد اما برخلاف انتظارشان توپ‌هایشان راهی به دروازه پیدا نکرد. در مقابل پرویی‌ها هم که به امید برد آمده بودند اصلاً نتوانستند موقعیت صد در صدی را روی دروازۀ حریف خود ایجاد کنند و با وجود ده نفره شدن ونزوئلا، پرویی ها نتوانستند توپی را وارد دروازه این تیم کرده و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

پیش از این، در دیدار افتتاحیه برزیل مقابل بولیوی به برتری ۳-۰ دست یافت و در پایان دور اول این گروه، در صدر قرار گرفته است.

6363