چرا احتمال جدایی ناواس از رئال مادرید کم است؟

چرا احتمال جدایی ناواس از رئال مادرید کم است؟

سایت رسمی فوتبالی – کیلور ناواس پس از آن که دریافته تیبو کورتوا دروازه‌بان اصلی رئال مادرید خواهد بود، به فکر ترک باشگاه بوده است. اما احتمال جدایی او زیاد نیست.

این موضوع دو دلیل دارد: یکی شرایطی که ناواس برای جدایی از رئال تعیین کرده، و دوم این که هیچ باشگاهی پیشنهاد جدی برای خرید او نداده است. او می‌خواهد برود، اما می‌خواهد مادرید قراردادش را فسخ کند و دستمزد دو سال باقی‌مانده از قراردادش را هم بپردازد. او همچنین می‌خواهد که در باشگاه جدیدش 7 میلیون یورو در سال دستمزد بگیرد. دستمزد فعلی او 5 میلیون یورو در سال است.

سران مادرید با دو شرط او مخالف هستند. از سوی دیگر، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن تنها باشگاه‌هایی هستند که می‌توانند این دستمزد را به ناواس بپردازند و هیچ‌کدام هم نمی‌خواهند با این شرایط این دروازه‌بان 32ساله را بخرند.

یونایتد اعلام کرده که داوید دخئا فروشی نیست و به همین دلیل آنها نیازی به ناواس ندارند. از سوی دیگر، رفتن لئوناردو به پاری سن ژرمن باعث شده که توجه این تیم به جیان‌لوییجی دوناروما، دروازه‌بان میلان معطوف شود. قیمت او هم 60 میلیون یورو است. ناواس را پورتو و بنفیکا هم زیر نظر دارند، اما این دو باشگاه توان پرداخت دستمزد درخواستی او را ندارند.

به این ترتیب، شاید ناواس بار دیگر با پیراهن رئال دیده شود.

8444