ناواس: خدا مرا به خروج از رئال مادرید هدایت کرد

ناواس: خدا مرا به خروج از رئال مادرید هدایت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی پاری سن ژرمن می گوید که خداوند به او در خروج از رئال مادرید کمک کرده است. 

به گزارش فوتبالی، ناواس در سال 2014 از لوانته به رئال مادرید پیوست و موفق شد همراه این تیم به 1 قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از سال‌های 2016 تا 2018 دست پیدا کند. ناواس در سال 2019 به خاطر نیمکت نشینی از کهکشانی‌ها جدا شد و به پاری سن ژرمن ملحق شد. 

به نقل از وبسایت گل، این گلر کاستاریکایی در گفت و گویی با فرانس فوتبال گفت: "زمان‌هایی وجود دارد که شما باید تصمیمات مهمی بگیرید. من برای رئال مادرید و تمامی هم‌تیمی‌هایم احترام بسیار زیادی قائلم. مخصوصا زین الدین زیدان که با سرمربی‌گری وی، موفق به فتح تمامی جام‌ها شدیم. ما یک خاطره مشترک داریم که هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد. اما چیزهایی هستند که نمی‌شود آن‌ها را کنترل کرد. من به خدا اعتماد کردم و او مرا به خروج از رئال مادرید هدایت کرد."

ناواس سی و چهارساله در فصل پیش توانست قهرمانی لیگ فرانسه را به نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کند و به همراه پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشت، اما در نهایت مغلوب بایرن مونیخ شد. 

4416