عادت کردن والورده به بی‌توجهی مدیران بارسلونا!

عادت کردن والورده به بی‌توجهی مدیران بارسلونا!

سایت رسمی فوتبالی - به نظر می رسد یکی از دلایل علاقه مدیران بارسلونا به ارنستو والورده مربی باسکی این است که این مربی اهل غر زدن نیست و معمولا تصمیم های باشگاه را می پذیرد.

به گزارش فوتبالی، مربی بارسلونا معمولا مشکلی با تصمیم های مدیران ندارد و با انها کنار می آید. او در اولین سال حضورش در نیوکمپ، خواستار جذب اینیگو مارتینز مدافع سوسیه داد شد. مدیران بارسا پس از چند ماه تاخیر در نقل و انتقالات زمستان به سراغ خرید مدافعی دیگر به نام یری مینا کلمبیایی رفتند. دوران حضور این مدافع در بارسا موفقیت آمیز نبود هر چند که به لطف درخشش در جام جهانی بارسا توانست او را به اورتون بفروشد. 

والورده در دومین فصلش در بارسا خواستار خرید یک بازیکن باتجربه در میانه زمین شد تا بتواند خیلی سریع بازیکن جدید با سبک بازی بارسا شکل بگیرد. بازیکن محبوب او دنی پارخو بود اما مدیران بارسا باز هم به خواسته اش توجهی نکردند و شش ماه بعد آرتورو ویدال شیلیایی را به خدمت گرفتند. البته بازیکن شیلیایی نمایش خوبی داشت و توانست در بارسا موفق شود. 

امسال نیز به نظر می رسد که خواسته های والورده بی جواب گذاشته خواهد شد. این مربی در گفتگویی که با مدیران بارسا داشته به آنها اعلام کرده که باید به هر قیمتی که شده ایوان راکیتیچ را حفظ کنند اما مدیران بارسا در حال مذاکره برای فروش هافبک کروات هستند. باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد و آیا سومین بی توجهی به او هم انجام می شود یا نه.