تقوی: در فوتبال ایران دستیار کسی نمی شوم

تقوی: در فوتبال ایران دستیار کسی نمی شوم

وبسایت رسمی فوتبالی – سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی اعلام کرد اخیرا هیچ صحبتی با او برای حضور در کادر فنی استقلال نشده است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه خبر ورزشی در شماره امروز خود اعلام کرد محمد تقوی گزینه ابتدایی مدیران باشگاه برای دستیاری استراماچونی بوده اما او پیشنهاد باشگاه را قبول نکرده است.

تقوی در گفتگویی کوتاه با فوتبالی، در واکنش به این خبر گفت:" من قصد مصاحبه ندارم. فقط دوستانه خدمتتان عرض کنم که به تازگی هیچ صحبتی با من برای استقلال نشده است. آخرین باری که با من صحبت شد بعد از اخراج شفر بود که باشگاه به من پیشنهاد داد دستیار سرمربی خارجی تیم شوم. آن زمان اگر چه معلوم نبود چه کسی سرمربی استقلال خواهد شد اما من گفتم که حاضر به دستیاری در فوتبال ایران نیستم اما حاضرم مدیر سازمان فوتبال استقلال شوم چون فلسفه مربیگری و تفکر خودم را دارم."

او در پاسخ به این سوال که چرا دوست ندارد به عنوان نفر دوم در فوتبال ایران مشغول به کار شود می گوید:" در فوتبال ایران باید نفر اول باشی تا بتوانی با یکسری از حواشی مبارزه کنی. من دوست ندارم اختلاف تفکراتم با نفر اول که سرمربی است باعث اختلاف شود و چون اصول خودم را دارم ترجیح می دهم به عنوان دستیار زیر نظر کسی کار نکنم. "

تقوی صحبتهایش را اینگونه پایان داد که بهتر است فقط طرفدار استقلال باشد نه چیز دیگری.

1984