سوارز: باخت برابر لیورپول بدترین روز زندگی‌ام بود

سوارز: باخت برابر لیورپول بدترین روز زندگی‌ام بود

سایت رسمی فوتبالی - لوییس سوارز مدعی شد که روزهای پس از باخت برابر لیورپول و حذف از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بدترین روزهای زندگی او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم یورگن کلوپ موفق در یک کامبک غیرممکن در حالی که بازی رفت را با سه گل در نیوکمپ واگذار کرده بود، با 4 گل در آنفیلد به پیروزی برسد و با صعود به فینال لیگ قهرمانان و پیروزی برابر تاتنهام در این مرحله جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد. سوارز پس از مدت ها از این اتفاق سرانجام سکوت خود را شکست و از درد روانی حاصل از آن صحبت کرد. مهاجم اروگوئه ای در گفتگو با فاکس اسپرت اظهار داشت: " روزهای پس از این شکست در بارسلونا بدترین روزهای زندگی من در کنار جام جهانی 2014 بود. می خواستم از دنیا محو شوم. نمی خواستم فرزندانم را به مدرسه ببرم. همه می دیدند که من در شرایط بدی هستم. روزهایی بود که نمی خواستم هیچ کاری انجام دهم. این لحظه ها واقعا سخت بودند. فکر نمی کردم شکست بخوریم چون ما بارسلونا هستیم و فکر می کردیم که دو یا سه موقعیت گلزنی خواهیم داشت اما عصبی شدیم، پاس های اشتباه دادیم و نتوانستیم رفتار درستی در زمین داشته باشیم. وقتی گل اول را خوردیم نمی دانستیم باید چطور واکنش نشان دهیم، می دانستیم که واقعا خراب کردیم. پس از بازی در رختکن کسی حرف نمی زد. فقط ناراحتی و تلخی و ناامیدی بود چون می دانستیم که تصویر بسیار بدی از خودمان به نمایش گذاشتیم. "

بارسلونا علیرغم قهرمانی در لالیگا فصل را با نمایش های ناامید کننده ای به پایان رساند. قهرمان اسپانیا به فینال کوپا دل ری نیز رسیده بود اما با شکست برابر والنسیا این قهرمانی را نیز از دست داد. 

1070