دین محمدی: استراماچونی باید استقلال را به اوج برساند

دین محمدی: استراماچونی باید استقلال را به اوج برساند

وبسایت رسمی فوتبالی- «سیروس دین محمدی» روز جمعه در گفت‌وگویی اظهار داشت: مهم‌ترین شرایط برای استقلال در مقطعی فعلی آرامش است و امیدوارم مسئولان این تیم در نظر داشته باشند حواشی به ضرر آبی‌پوشان تمام می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا؛ وی افزود: استقلال فصل گذشته از حاشیه‌های درونی ضربه خورد و برای موفقیت یک تیم همه ارکان باشگاه باید یکدل و متحد پیش رفته و بدانند کوچک‌ترین لغزشی از آنها باعث خواهد شد این تیم ضرر بخورد.

مربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم درباره وینفرد شفر حرف‌های حاشیه‌هایی را مطرح کنیم اصلاً کار درستی نیست. او از استقلال رفته است و اگر این مربی مشکلات و حاشیه‌هایی داشت چرا در آن زمان با او برخورد نشد و در مقطع فعلی این مسائل بازگو می‌شود.

دین محمدی تصریح کرد: از استراماچونی شناخت زیادی ندارم اما فردی که در ایتالیا و تیم بزرگ اینتر میلان مربیگری کرده آدم کوچکی نیست. انتظار از او این است که استقلال را به روزهای اوجش رسانده و بتواند به سال‌ها ناکامی این تیم پایان دهد.

وی تاکید کرد استقلال در چندسال اخیر نتایج خوبی نگرفته و این برای هواداران ناراحت‌کننده است، آنها از مدیران و کادر فنی استقلال انتظار دارند روزهای خوبی را به تیم محبوبشان برگرداند.

دین محمدی تصریح کرد: استقلال در سریع‌ترین زمان ممکن باید بازیکنان مورد نظرش را جذب کند چرا که اگر در این راه غفلت و کوتاهی انجام دهد اتفاقات فصل گذشته تکرار خواهد شد.

۴۱۲۴