عملکرد سامان قدوس در لوشامپیونه زیر ذره‌بین رسانه فرانسوی

عملکرد سامان قدوس در لوشامپیونه زیر ذره‌بین رسانه فرانسوی

وبسایت رسمی فوتبالی- رسانه خبری تیم فوتبال آمیان فرانسه نخستین فصل حضور سامان قدوس در لوشامپیونه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فوتبالی، سایت le11amienois فرانسه در ارزیابی عملکرد فنی سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم آمیان در فصل 2019 -2018 لوشامپیونه نوشت: سامان قدوس پس از انجام 3 بازی با دقایق کم برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 با عقد قرارداد 5 ساله‌ای به ارزش 4 میلیون یورو به تیم آمیان پیوست. این در حالی بود که پیشنهادهایی از تیم‌های رنس فرانسه و اوئسکا اسپانیا نیز دریافت کرده بود. این بازیکن با سابقه بازی ملی تصمیم گرفت تا به آمیان بیاید و تبدیل به گران‌ترین خرید تاریخ این تیم شود.

این رسانه خبری و تحلیلی تیم آمیان فرانسه در ادامه می‌نویسد: مهم‌ترین گل سامان قدوس برای آمیان در هفته پایانی فصل 2019 - 2018 لوشامپیونه فرانسه برابر تیم گنگام به ثمر رسید. با این گل آمیان با نتیجه 2 بر یک پیروز  و در این رقابت‌ها ماندگار شد. سامان قدوس بیشتر در جناح چپ خط حمله تیم آمیان قرار داشت و در طول فصل 4 گل زد و 4 پاس گل داد که در میان آنها 2 گل با شوت مستقیم برابر تیم‌های لیل و دیژون در اوایل فصل به دست آمدند. سامان قدوس لحظه‌های مفرحی برای برای آمیان در طول فصل ساخت که می‌توانیم به گل هفته پنجم برابر تیم لیل از روی ضربه آزاد و گل 4 روز دیگر پس از این بازی مقابل دیژون اشاره کنیم. البته این مهاجم ایرانی نتوانست انتظارهای طرفدارانش را به خوبی برآورده کند. او در ماه آوریل جراحی شکمی انجام داد و در 5 بازی تیم آمیان غایب بود. 6 بازی را نیز به دلیل جام ملت‌های آسیا 2019 از دست داد. نمره فنی او در طول فصل اخیر در ترکیب تیم آمیان 5.25 (متوسط) است.



9697