ژاکت معروف گواردیولا در حراجی

ژاکت معروف گواردیولا در حراجی

سایت رسمی فوتبالی – پپ گواردیولا مربی منچسترسیتی به تیپ و ظاهرش خیلی اهمیت می دهد. او در فصل گذشته ژاکتی با مارک برند ایتالیایی " هرنو" را پوشید که به شهرت زیادی رسید.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در بیش از سیتی از فصل 19-2018 این ژاکت را پوشید. سیتی فصل را با چهار جام به پایان رسید و بهترین فصل تاریخ یک تیم در لیگ برتر انگلیس را به پایان رساند.

حالا مربی اسپانیایی در نظر دارد که این ژاکت را برای اهداف خیریه به حراج بگذارد. درآمد حراج این ژاکت به بنیاد  "سیتی در جامعه" اهدا خواهد شد کهع هدفش کمک به برنامه های خیریه و تامین غذا و وسایل مربوط به سلامتی برای صدها انسان نیازمند در شهر منچستر است.

گواردیولا در این باره توضیح داد:"خیلی احساساتی هستم که می توانم با شما قهرمانی لیگ انگلیس را تقسیم کنم. تصمیم گرفتم که ژاکتی خاکستری که در روزهای بازی در فصل 19-2018 به تن می کردم که برای اهداف خیریه به حراج بگذارم. می خواهید فرصت بدست آوردن آن را داشته باشید؟ تنها کاری که باید بکنید این است  که به من کمک کنید تا از کار فوق العاده بنیاد خیریه "سیتی در جامعه" حمایت کنید."

برای بدست آوردن این ژاکت هر فرد باید حداقل مبلغ 4 پوند به سایت "چریتی استارز" بپردازد تا در قرعه کشی شرکت کند. هر فردی که مبلغ بیشتری بپردازد شانس بیشتری در قرعه کشی خواهد داشت. به نظر می رسد که این حراجی خیریه پول خوبی را جمه خواهد کرد. قیمت خود ژاکت 1350 یوروست.