تیته: نیمار مثل هازارد است ولی سریعتر از اوست

تیته: نیمار مثل هازارد است ولی سریعتر از اوست

سایت رسمی فوتبالی- تیته سرمربی تیم ملی برزیل اگرچه نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما این دلیل نمی شود که او دست از حمایت و تحسین ستاره باتجربه تیمش بکشد.

به گزارش فوتبالی، نیمار دردیدار دوستانه برزیل مقابل قطر مصدوم شد و برای 4 هفته از میادین ورزشی دور خواهد بود. بدین ترتیب او شانس حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا را از دست خواهد داد.

دراین میان تیته سرمربی تیم ملی برزیل، در کنفرانسی خبری زبان به تمجید از ستاره تیمش گشوده. تیته درمورد نیمار گفته:« نگرانی من برای نیمار، از نظر انسانی است. نیمار شرایط سلامتی خوبی دارد. از این بابت نگران و متاسفم که نمی توانم در کوپا آمه ریکا روی بازیکنی با کیفیت نیمار حساب باز کنم. از نظر من نیمار جزو سه بازیکن برتر دنیای فوتبال است.»


سرمربی سلسائو ادامه داد:« از نظر من، اگر مسی و رونالدو را کنار بگذاریم، فقط می توان نیمار را با هازارد مقایسه کرد. اما نیمار برتری هایی نسبت به هازارد دارد. او با سرعت بیشتری نسبت به هازارد حرکت می کند. طرز فکر هردویشان درزمین چمن شبیه به هم است ولی نیمار سریع تر از هازارد حرکت می کند. نیمار بازیکنی است که واقعا او را دوست داریم؛ از نظر مسائل ورزشی صحبت می کنم و نه درمورد تمام شرایطی که برای او ایجاد شده است. من دیروز این را به خود نیمار هم گفتم و این نظر واقعی من است.»

6363