آیا تاریخ برای فرهاد در تیم امید تکرار می شود؟

آیا تاریخ برای فرهاد در تیم امید تکرار می شود؟

وبسایت رسمی فوتبالی – آیا سرنوشت علیرضا منصوریان برای فرهاد مجیدی تکرار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، زمانی که علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی امید شد، او چند هفته ای سرمربی تیم پاس همدان بود و با کارنامه ای فاجعه بار، سرمربی تیم ملی امید شد. البته او دستیار افشین قطبی در تیم ملی بزرگسالان بود اما درهر حال بسیاری او را گزینه مناسبی نمی دانستند. در هر صورت او با تیم ملی امید نتایج خوبی نگرفت و در نهایت در آستانه رقابتهای زیر 23 سال در عمان، استعفا کرد تا هومن افاضلی جایگزینش شود. دلیل استعفای منصوریان این بود که باشگاهها آن زمان، درست مثل این روزها بله تیم ملی امید بازیکن نمی دانند یا به سختی بازیکن می دادند. 

در هر حال پس از آن ماجراها او سرمربی تیم نفت تهران شد و راه متفاوتی در پیش گرفت. او پس از سرمربی شدن در پاس، تیم امید و نفت در نهایت به نیمکت استقلال رسید اما نداشتن تجربه باعث شد او برای همیشه از سرمربی شدن در استقلال حذف شود و هوداران استقلال برای سرمربی شدن دوباره او در استقلال روی خوش نشان ندهند. 

علیرضا منصوریان آن زمان در حالی روی نیمکت تیم ملی امید نشست که فقط تجربه چند بازی با پاس همدان را داشت و البته فرهاد مجیدی هم در حالی دارد سرمربی تیم ملی امید می شود که چند بازی سرمربی موقت استقلال بوده است. منصوریان با خاطرات بدی از تیم ملی امید جدا شد و حالا همه نگران هستند که همان اتفاق ها برای فرهاد مجیدی بیفتد. او در شرایطی سرمربی تیم امید شده که تنها سابقه مربیگری‎اش نشستن روی نیمکت استقلال در فصل گذشته بوده و بسیاری می گویند به لحاظ سابقه، گزینه مناسبی برای هدایت تیم امید محسوب نمی‎شود منتهی فدراسیون فوتبال که نتوانست با هیچ مربی ایرانی دیگری برای هدایت تیم امید به توافق برسد، نهایتا سراغ فرهاد رفت و حالا امیدوار به موفقیت تیم امید با اوست.

قطعا هیچ کسی دوست ندارد تیم امید ناکام باشد اما اگر خدایی نکرده این اتفاق رخ دهد، آن وقت ریسک فدراسیون درباره مجیدی هم جواب نخواهد داد و او مثل علیرضا منصوریان از حضور در تیم ملی امید خاطره خوبی نخواهد داشت.

1984