شدت مصدومیت نیمار مشخص شد: دوری 4 هفته ای از میادین ورزشی

شدت مصدومیت نیمار مشخص شد: دوری 4 هفته ای از میادین ورزشی

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که مصدومیت نیمار آنطور که درابتدا به نظر می رسید، جدی و نگران کننده نیست و این بازیکن برزیلی می تواند از ابتدای اردوی پیش فصل در جمع بازیکنان تیم پاریسی حضور بیابد.

به گزارش فوتبالی،سران باشگاه پاری سن ژرمن روز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که نیمار تنها 4 هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

درجریان دیدار دوستانه دو تیم ملی برزیل و قطر بود که نیمار به دلیل مصدومیت ترکیب تیمش را ترک کرد و درابتدا این نگرانی وجود داشت که مصدومیت شدیدی گریبانگیر این ستاره برزیلی شده باشد. اما گویا مصدومیتی جدی در میان نیست و باشگاه پاریسی با انتشار بیانیه ای خیال هوادارانش را راحت کرده.

دراین بیانیه به این نکته اشاره کرده که مصدومیت نیمار، در حقیقت پیچ خوردگی قوزک پای اوست و نیازی نیست که ستاره برزیلی زیرتیغ جراحی برود.


دراین بیانیه می خوانیم:« روز شنبه، دکتر لائوران آئومونت، یکی از اعضای کادر پزشکی پاری سن ژرمن و دکتر ژرارد سایلان، پزشک ورزشی بین المللی و عضو پزشکی پاری سن ژرمن شرایط پای نیمار را مورد بررسی قرار دادند. نیمار روز چهارشنبه و در یک بازی آماده سازی تیم ملی برزیل برای حضور درکوپا آمه ریکا دچار مصدومیت شد. هردوی این پزشکان پیچ خوردگی قوزک پا و در نتیجه آسیب لیگامنت خارجی قوزک پای راست نیمار را تشخیص دادند و اعلام کردند که نیازی نیست که نیمار زیر تیغ جراحی برود. نیمار قادر خواهد بود تا بعد از 4 هفته به میادین ورزشی بازگردد.»

بدین ترتیب انتظار می رود که در روزهای پایانی برگزاری رقابتهای کوپا آمه ریکا نیمار بتواند به روزهای اوجش بازگردد.

6363