رده‌بندی گران‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال؛ هازارد فعلا هشتم

رده‌بندی گران‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال؛ هازارد فعلا هشتم

سایت رسمی فوتبالی – ادن هازارد هافبک بلژیکی با 100 میلیون یورو نقد به رئال مادرید پیوست. مبلغی که با احتساب 30 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد، می تواند به 130 میلیون یورو هم برسد. 

به گزارش فوتبالی، پاداش هایی که بر اساس عملکرد برای هازارد مشخص شده اند کمی متغیر هستند .به طور مثال بخشی از آن برای کسب توپ طلاست که کمی مشکل به نظر می رسد و بخشی نیز برای مواردی نظیر کسب سهمیه چمپیونزلیگ است که کاملا محتمل است.

هازارد در حال حاضر با 100 میلیون یورو هشتمین بازیکن گران تاریخ فوتبال است که اگر کل 30 میلیون پاداش پرداخته شود، او می تواند تا رتبه چهارم یا پنجم پیش برود.

نیمار باا 222 میلیون یورو گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال است و کوتینیو با 145 ، امباپه با 135 ، دمبله با 125 ، رونالدو (به یوونتوس) با 117، پوگبا با 105 و گرت بیل با 101 میلیون یورو در رده های اول تا هفتم جای دارند. رونالدو با 96 میلیون یورو (به رئال مادرید) و هیگواین با 90 میلیون یورو در رده های نهم و دهم هستند.

هفت تا از ده بازیکن گران تاریخ رئال اروپایی هستند و سه تا از آمریکای جنوبی. رئال مادرید با سه نماینده رکورد دار است و بارسلونا، پی اس جی و یوونتوس هر کدام دو تا از ده خرید گران تاریخ فوتبال را داشته اند. دیگر نماینده نیز متعلق به یونایتد است.

در حال حاضر بیل با 101 میلیون یورو گران ترین بازیکن تاریخ رئال است و هازارد با 100 میلیون در رده بعدی است. رونالدو با 96 ، خامس با 80 ، زیدان با 72 ، کاکا با 67 ، فیبگو و یوویچ با 60 ، میلیتائو با 50 ، رونالدو نازاریو و وینیسیوس با 45 میلیون یورو در رده های بعدی هستند.