تونی: به تراکتوری‌ها گفتم دنبال مربی دیگری باشند

تونی: به تراکتوری‌ها گفتم دنبال مربی دیگری باشند

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی پرتغالی سابق تراکتورسازی اعلام کرد با مدیران این باشگاه برای بازگشت به تبریز به توافق نرسیده است. 

به گزارش فوتبالی، طی روزهای گذشته اخباری درباره انجام مذاکره میان مسئولان تراکتورسازی با تونی اولیویرا سرمربی سابق سرخپوشان آذربایجانی به گوش می رسید اما با توجه به سن و سال بالای این مربی بعید بود که این اخبار حقیقت داشته باشد. اولیویرا که در گذشته در 3 مقطع هدایت تراکتور را برعهده داشت و در این مدت محبوبیت زیادی نیز نزد هواداران تراکتورسازی به دست آورد، شب گذشته در اینستاگرام خود با انتشار متنی باهواداران تراکتور صحبت و اعلام کرد که با مدیران باشگاه توافق نکرده است.

اولیویرا ضمن تبریک عید سعید فطر خطاب به طرفداران تراکتور نوشته است:


«طرفداران تراکتور بزرگ عزیز برخی از نکات وجود دارد که باید درباره آنها توضیح بدهم. چند هفته ای است که مذاکراتی را با باشگاه تراکتورسازی انجام می دهیم. من بسیار دوست داشتم با مردم تبریز دیدار دوباره ای داشته باشم و کارهایم در تراکتورسازی را با تحقق قول هایی که از قبل داده ام، به پایان ببرم. هدف من این بود که عنوان قهرمانی را برای تراکتورسازی به ارمغان بیاورم، اما آنچه در مذاکرات ما حاصل شد، عدم توافق با باشگاه بود. متاسفانه با توجه شرایط و آنچه من می خواستم قرارداد پیشنهادی باشگاه عادلانه نبود. از آنجا که می دانم این زمان برای تراکتورسازی طلایی و مهم است، من هرگز وقت تلف نمی کنم. من به مسئولان باشگاه اعلام کردم که قرارداد با این شرایط ناعادلانه را قبول نمی کنم و بهتر است دنبال مربی دیگری باشند. البته مشکل ما بر سر پول نبود چون باشگاه مبلغ بیشتری از درخواست من پیشنهاد داده بود.»
تونی اولیویرا در خط پایانی نامه اش خطاب به تراکتوری ها آورده است: «همیشه به مردم آذربایجان و طرفداران تراکتور احترام می گذارم و آنها را در قلبم قرار می دهم. آرزو می کنم لحظاتی شاد و موفق را در زندگی تراکتور و کنار خانواده تراکتور داشته باشید.»

9697