عکس نوشت/ ناکامی قلعه‌نویی در رسیدن به تونی اولیویرا

عکس نوشت/ ناکامی قلعه‌نویی در رسیدن به تونی اولیویرا

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تراکتورسازی این شانس را داشت تا با کسب مقام قهرمانی جام حذفی، نام خود را در تاریخ این باشگاه تبریزی جاودانه کند اما در این امر ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، تیم تراکتورسازی تبریز با شکست در فینال جام حذفی، شانس کسب دومین مقام قهرمانی تاریخ خود را از دست داد.

سرخپوشان تبریزی در طول تاریخ خود تنها یک بار آن هم در سال 93 و با هدایت تونی اولیویرا پرتغالی موفق به کسب مقام قهرمانی شده‌اند که آن هم در همین رقابت‌های جام حذفی رقم خورده است. بعد از سه سال آنها در این فصل دوباره این شانس را داشتند که روز گذشته با غلبه بر نفت یک بار دیگر قهرمانی خود در جام حذفی را تکرار کنند که این اتفاق رخ نداد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی که پیش از این یک بار به همراه این تیم نایب قهرمان لیگ شده بود، در این فصل این فرصت را داشت تا با قهرمانی در جام حذفی، تبدیل به دومین مربی تاریخ باشگاه تراکتورسازی شود که موفق شده است این تیم را به مقام قهرمانی در سطح کشور برساند که گل دقایق پایانی سجاد شهباززاده، مانع از این اتفاق شد.

با شکست روز گذشته تراکتورسازی مقابل نفت تهران در فینال جام حذفی، قلعه‌نویی در رسیدن به همتای پرتغالی خود ناکام ماند تا همچنان تونی اولیویرا تنها مربی فاتح جام قهرمانی در تاریخ باشگاه قدیمی و پرطرفدار تراکتورسازی باشد.

6017