بارسلونا به دنبال مهاجم منچستر یونایتد

بارسلونا به دنبال مهاجم منچستر یونایتد

سایت رسمی فوتبالی – جدیدترین نامی که در زمینه پیوستن به بارسلونا مطرح شده مارکوس رشفورد است. این ملی‌پوش انگلیسی که در حال حاضر در منچستر یونایتد به سر می‌برد، می‌تواند در هر پستی در خط حمله بازی کند و همین باعث شده که ارنستو والورده به دنبال جذبش باشد.

بارسا مذاکرات بر سر انتقال او را با یونایتد آغاز کرده است. او هم می‌تواند در سمت چپ و راست خط حمله بازی کند و مدافعان را به سمت خود بکشد، و هم می‌تواند گل‌زنی کند. او در بازگشت به عقب و دفاع کردن هم خوب است.

این بازیکن تنها 21 سال دارد اما تجربه بسیاری کسب کرده است. او 170 بازی برای منچستر یونایتد و 31 بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داده است. رشفورد فاتح لیگ اروپا، جام حذفی، کامیونیتی شیلد، و جام اتحادیه شده است.

رابطه بین جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسا و اد وودوارد، مدیر ارشد اجرایی منچستر یونایتد هم خوب است و این کار مذاکره را آسان‌تر می‌کند. اما از سوی دیگر، یونایتد می‌خواهد تیمش را حول محور رشفورد شکل بدهد. او بازیکنی محبوب در میان طرفداران هم هست. یونایتد قیمت او را 100 میلیون یورو می‌داند، اما از قرارداد او تنها 12 ماه باقی مانده است.

8444