بارسلونا مدافعش را می‌فروشد؛ مقصد: منچستر یونایتد؟

بارسلونا مدافعش را می‌فروشد؛ مقصد: منچستر یونایتد؟

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا برنامه‌هایش برای پروژه ورزشی جدیدش ار آغاز کرده است. یکی از مهم‌ترین کارهایی که آنها انجام خواهند داد، فروش ساموئل اومتیتی است. بارسلونا قصد دارد در تابستان این مدافع را بفروشد، و چندین باشگاه هم به دنبال جذب او هستند. ایده بارسا این است که مبلغ خوبی از فروش او کسب کند.

اومتیتی در تابستان گذشته هم در مسیر جدایی بود، اما مشکلات جسمانی او باعث شد که پیشنهادهای زیادی برایش نرسد. اما اومتیتی در این فصل توانسته بیشتر بازی کند، و باشگاه هم بر این باور است که حالا زمان ایده‌آل برای فروش او فرارسیده است. بارسلونا او را در سال 2016 با قیمت 25 میلیون یورو خرید، و در حال حاضر مبلغ فسخ قرارداد او 500 میلیون یورو است. زمانی که بارسا قرارداد او را تمدید کرد، مجبور شد دستمزدش را سه برابر کند، چرا که در غیر این صورت او تمدید نمی‌کرد و راهی تیم دیگری می‌شد.

اما پس از تمدید قرارداد او بود که مشکلات جدی زانویش آغاز شد، و او بسیاری از بازی‌ها را از دست داد. باشگاه می‌خواست که او تحت عمل جراحی قرار بگیرد، اما اومتیتی ترجیح می‌داد زیر تیغ نرود. او در این فصل سرانجام توانسته استمرار داشته باشد، و کیکه ستین هم به او باور دارد. البته ستین با سیاست‌های باشگاه موافق است، و حاضر است این بازیکن که او را بسیار دوست دارد فروخته شود.

منچستر یونایتد خواهان او است. 

8444