بکن باوئر: آرزو دارم کلوپ روزی به بایرن مونیخ بیاید

بکن باوئر: آرزو دارم کلوپ روزی به بایرن مونیخ بیاید

سایت رسمی فوتبالی - فرانس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، امیدوار است که کلوپ به آلمان برگردد و مدعی شده که بزرگترین آرزویش این است که این مربی روزی هدایت بایرن مونیخ را بر عهده بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، کلوپ که شنبه شب موفق شد با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، پیش از این نیز به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا شناخته می شد و بکن باوئر نیز به این موضوع باور دارد. این اولین قهرمانی او در دوران حضورش در لیورپول است. اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و قهرمان جام جهانی در مصاحبه با بیلد درباره این مربی گفت: " هیچ آرزویی بزرگتر از این ندارم که روزی کلوپ به بایرن بیاید. از نظر من او یکی از بهترین مربیان دنیاست. کاری که او در دورتموند آغاز کرد، به بهترین نحو در لیورپول به سرانجام رساند. باور دارم که مربیگری در انگلیس انرژی بسیاری می گیرد. به عنوان مربی در لیگ برتر مسئولیت های بیشتری نسبت به بوندس لیگا دارید. با توجه به دو رقابت داخلی دیگر و تعداد تیم های بیشتر در لیگ، تعداد بازی هایی که انجام می شود نیز از آلمان بییشتر است. "

در حال حاضر نیکو کواچ هدایت بایرن مونیخ را بر عهده دارد. ابهاماتی جدی درباره آینده این مربی مطرح بود اما به نظر می رسد که هیئت مدیره بایرن تصمیم دارند پس از قهرمانی این تیم در فصل 19 - 2018 به کار با او ادامه دهند. 

1070