محمد پنجعلی: راست می گویند، پرسپولیسی ها مهندسی کردند / بچه ها نباید داماش را دست کم بگیرند

محمد پنجعلی: راست می گویند، پرسپولیسی ها مهندسی کردند / بچه ها نباید داماش را دست کم بگیرند

وب سایت رسمی فوتبالی -کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: همه پرسپولیسی ها مهندس هستند که اینقدر توپ به تیر دروازه سپاهان زدند. 

به گزارش فوتبالی، محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با فوتبالی در خصوص حواشی ادامه دار جدال پرسپولیس در برابر سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: متاسفانه در این بازی با هواداران و تماشاگران پرسپولیس در اصفهان بد تا کردند و ای کاش این صحنه ها را از این دیدار شاهد نبودیم.

پنجعلی که از اظهارات عجیب پس از پایان این دیدار متعجب است به خبرنگار فوتبالی گفت: نمی دانم معنی این حرف ها چیست؟ واقعا چرا از مهندسی شدن برای پرسپولیس صحبت می شود. پرسپولیس در این دیدار حداقل ۳-۴ موقعیت گل داشت و ۲ بار هم به تیر دروازه سپاهان زد.  آمار نشان می دهد همه پرسپولیسی ها مهندسی کردند. این کار فقط از عهده مهندس ها برمی آید. آیا واقعا درست بود حالا سپاهانی‌ها این گونه جو سازی کنند!؟ 

پنجعلی با اشاره به این مساله که شانس پرسپولیس  برای قهرمانی در فینال جام حذفی بیشتر از داماش  است گفت :پرسپولیس  باید در این بازی خیلی زود به گل برسد چرا که با گذشت زمان، داماشی ها روحیه بهتری می گیرند. به اعتقاد من بچه ها نباید حریف شان را دست کم بگیرند. ولی من بر این باور هستم که پرسپولیس این توان را دارد که در فینال با ۲ -۳ برنده شود.

7655