محمد پنجعلی: پرسپولیس فقط خسته است/ کاش شجاع محروم نبود

محمد پنجعلی: پرسپولیس فقط خسته است/ کاش شجاع محروم نبود

وب ساست رسمی فوتبالی- کاپیتان سال های گذشته پرسپولیس سطح فنی حریف این هفته سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا را پایین تر از پرسپولیس می داند و بر این باور است که تیم برانکو می تواند با نتیجه ای خوب این بازی حساس را هم پشت سر بگذارد.

محمد پنجعلی در گفتگو با فوتبالی با اشاره به این که پرسپولیس به خاطر فشردگی بازی هایش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرایط فوق العاده ای را پشت سر می گذارد، گفت: پرسپولیس این روزها خسته است اما باید در این مقطع حساس تمام توان  خود را به کار بگیرد تا در بازی های مهم پیش رو موفق عمل کند. اگر در چند بازی اخیر بردی برای پرسپولیس ثبت نشده است، دلیل آن فقط و فقط خستگی تیم است. 

پنجعلی در خصوص بازی برابر پاختاکور ازبکستان گفت: سطح فوتبال ما و پرسپولیس با ازبک ها قابل مقایسه نیست و من اعتقاد دارم شرایط ما خیلی بهتر از این تیم است. در تهران و در بازی رفت هم اگر اشتباه فاحش داور نبود و گل آفساید ازبک ها در دقایق اولیه، پرسپولیس را غافلگیر نمی کرد، بازی مساوی تمام نمی شد و آن 3 امتیاز هم مال تیم برانکو بود. به هر حال حالا باید بچه ها  باهوش تر عمل کنند و پاختاکور را در این دیدار شکست دهند تا بتوانند برای صعود امیدوار باشند. 

وی در خصوص غیبت شجاع خلیل زاده در این دیدار خاطرنشان کرد: بدون شک شجاع در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان ایران است و حضورش در هر تیمی نعمت بزرگی است. من اعتقاد دارم هیچ کس نمی تواند در این بازی جای خالی اش را پر کند. ای کاش او محروم نبود تا  خیال همه بابت کامل بودن خط دفاع در این بازی راحت تر بود.

پنجعلی در پایان این بازی پرسپولیس را با پیروزی 2 بر صفر سرخ پوشان پیش بینی کرد و گفت: من اطمینان دارم که علیپور در این بازی گل می زند. اگر در بازی های اخیر او در امر گلزنی ناکام بوده، این موضوع مقطعی است و پیش بینی می کنم او نقش پررنگی را در برد پرسپولیس در این بازی ایفا خواهد کرد.



9697