الهلال به دنبال جذب سرمربی ستاره‌سرخ بلگراد

الهلال به دنبال جذب سرمربی ستاره‌سرخ بلگراد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان برای به خدمت گیری سرمربی ستاره‌سرخ بلگراد تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است .

به گزارش فوتبالی، الهلال عربستان این روزها حال و روز خوبی را تجربه نمی‌کند. آن‌ها بعدازاینکه توانستند سوپر جام عربستان را در همان ابتدای فصل به دست بیاورند دیگر در ادامه فصل روند خوبشان را حفظ نکردند. این تیم در لیگ عربستان قافیه را به النصر واگذار کرد، همچنین در جام پادشاهی یا حذفی در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب التعاون شد و در جام باشگاه‌های عرب نیز در فینال مغلوب نجما ساحلی تونس شد تا دستش از تمامی جام‌های ممکن کوتاه بماند. تنها نقطه مثبت این تیم صعود از لیگ قهرمانان آسیا بود که این دیگر کمترین انتظاری بود که هواداران ومسولان این تیم می‌توانستند از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم داشته باشند.

 به همین جهت یکی از منابع خبری واقع در عربستان فاش کرده است که مسئولان این تیم که از این شرایط ناراضی به نظر می رسند  به دنبال جذب سرمربی حال حاضر ستاره‌سرخ بلگراد یعنی "ولادان میلوشویچ" هستند تا وی را جانشین "پریکلس چاموسکا" کنند. اما گویا این سرمربی صرب تبار این پیشنهاد را رد کرده است.

 این در حالی است که "میلوشویچ" 49 ساله در این فصل موفق شده است بالاتر از پارتیزان بلگراد ،تیمش را در آستانه به دست آوردن  جام قهرمانی لیگ برتر صربستان قرار دهد . این سرمربی جوان گویا رقم دستمزد هنگفتی را از مسئولان این تیم درخواست کرده است که مورد موافقت قرارنگرفته است. اما مذاکرات هنوز ادامه دارد.
در ادامه این مطلب آمده است که میلوش دگنک مدافع استرالیایی الهلال نیز که از همین تیم ستاره‌سرخ بلگراد به‌صورت قرضی به الهلال پیوسته است درخواست داده است که در تابستان به تیم سابقش برگردد.

7413