شکست سنگین الهلال پس از نباختن در 42 بازی

شکست سنگین الهلال پس از نباختن در 42 بازی

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان و العین امارات به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی العین موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و در یک قدمی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، الهلالی ها در این بازی شکست سنگینی را متحمل شدند. الهلال خیلی وقت بود که طعم باخت را نچشیده بود اما امشب چهار گل خورد و باخت. الهلالی ها رکورد 42 بازی نباختن را ثبت کرده بودند. آن ها همچنین 34 برد پیاپی داشتند. تیم عربستانی تبدیل به تیمی شد که بیشترین روند برد را در فوتبال دارد.

در این بازی گل های العین امارات را رحیمی ( سه بار ) و رومرو به ثمر رساندند. صوفیان رحیمی که اهل کشور مراکش در این بازی مقابل الهلال عربستان هت تریک کرد و تبدیل به گربه سیاه تیم عربستانی شد و عملکرد بسیار خوبی را از خودش به نمایش گذاشت.

گل های الهلال عربستان را مالکوم و سالم الدوساری به ثمر رساندند. حالا الهلالی ها به فکر بازی برگشت هستند و می خواهند مقابل العین کامبک بزنند. الهلال فصل فوق العاده ای داشته است و هدفش این است که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود اما برای رسیدن به این مسیر باید بتواند در عربستان مقابل العین امارات کامبک بزند.

تماشای گل سالم الدوساری

1471