اسپانیایی ها طرفدار لیورپول هستند ولی پوچتینو را ترجیح می دهند

اسپانیایی ها طرفدار لیورپول هستند ولی پوچتینو را ترجیح می دهند

سایت رسمی فوتبالی- شهر مادرید شنبه شب میزبان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و جدال دوتیم لیورپول و تاتنهام خواهد بود. این بازی جذاب و تماشایی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی دراین میان SEMrush تحقیقاتی را در مورد حواشی این بازی جذاب انجام داده و نتایج جستجوهای مرتبط با این فینال توسط اسپانیایی ها در گوگل را آنالیز کرده است. 

نام لیورپول یکی از دو فینالیست شنبه شب، به مراتب بیشتر از تاتنهام، دیگر تیم فینالیست توسط اسپانیایی ها در گوگل جستجو شده و بازیکنان لیورپول برای اسپانیایی ها هیجان انگیزتر هستند؛ اما مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام، چهره محبوب تری در بین مردم کشور میزبان بازی فینال است.

این اطلاعات از طریق آنالیز سرویسهای جستجوگر در اسپانیا در مورد دو تیم فینالیست بین ماه مارس 2018 تا مارس 2019 به دست آمده است. این پلتفرم، در پی بررسی ها به این جمع بندی رسیده که از نظر تیمی، لیورپول تیم محبوبتری نسبت به تاتنهام در بین اسپانیایی هاست و بیشتر از تیم لندنی در گوگل جستجو شده است.

در بین بازیکنان، محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول بیشترین دفعات توسط اسپانیایی ها در گوگل جستجو شده است و در رده دوم، نام هری کین مهاجم تاتنهام دیده می شود که به دلیل مصدومیت شانس حضور در دو بازی تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده بود.

فرناندو یورنته بازیکن اسپانیایی تاتنهام که در بازی با آژاکس جانشین هری کین شده بود، در جایگاه سوم در لیست بازیکنان محبوب اسپانیایی ها در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

اما اسپانیایی ها نام مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام را به مراتب بیشتر از رقیبش در فینال شنبه شب، یعنی یورگن کلوپ در گوگل جستجو کرده اند.

 6363