انتقاد فابرگاس از اوزیل: او توانایی لیدری و رهبری آرسنال را ندارد

انتقاد فابرگاس از اوزیل: او توانایی لیدری و رهبری آرسنال را ندارد

سایت رسمی فوتبالی- با ناکامی آرسنال در فینال لیگ اروپا و باخت سنگین مقابل چلسی در باکو، امری و شاگردانش نتوانستند در دومین تورنمنت معتبر اروپا به قهرمانی برسند و به تماشای جشن قهرمانی شاگردان ساری ایستادند.

به گزارش فوتبالی و بعد از ناکامی آرسنال در این فینال، سیل انتقادات از عملکردتوپچی های لندن آغاز شد. چرا که آنها علاوه بر ناکامی در کسب جام، دستشان از حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا هم کوتاه ماند.

حالا و یکی از افرادی که اخیرا به جمع منتقدان آرسنالی ها اضافه شده، سسک فابرگاس، بازیکن و کاپیتان سابق این تیم است. او تیر انتقادش را به سمت مسوت اوزیل، بازیکن آلمانی آرسنال نشانه گرفته و در صحبتهایی گفته:«فکر می کنم که گاهی وقتها برخی مسائل یا درونت هستند و یا از آنها بهره ای نمی بری.» 

منظور فابرگاس از جمله ای که درگفتگو با بی تی اسپورت برزبان آورد، توانایی و قدرت لیدری بود. او براین باور است که هربازیکنی برای رهبری و راهنمایی تیمی مثل آرسنال باید از قدرت لیدری بهره مند باشد و از دید او اوزیل ازاین توانایی بی بهره است. فابرگاس درمورد اوزیل گفت:« زمانی که اوزیل در رئال مادرید حضور داشت، در محاصره بهترین بازیکنان بود و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال، یعنی کریستیانو رونالدو درکنارش بود. البته من قصد ندارم که ارزشهای او را نادیده بگیرم؛ مسوت در رئال مادرید فوتبالی استثنایی ارائه می کرد »


سسک فابرگاس ادامه داد:« همه ما معتقدیم که رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ سه تیم واقعا تراز اول هستند. ولی وقتی کمی یک سطح پائین تر می آیی، باید در تیمت کمی بیشتر برجسته باشی و بدرخشی؛ چون دیگر آن بازیکنان باکیفیت و بی نظیر را دراطرافت نداری.»

سسک که این روزها پیراهن تیم موناکو را به تن می کند درمورداوزیل ادامه داد:« آرسنال تو را خریداری کرد تا لیدر واقعی تیم باشی؛ اما بعید می دانم که مسوت اوزیل توانایی لیدری و رهبری تیم را داشته باشد. من هرروز درکنار اوزیل تمرین نمی کنم ولی به نظرم او توانایی لیدری آرسنال را ندارد.»

6363