با تائید سران اینتر: کونته جانشین اسپالتی شد

با تائید سران اینتر: کونته جانشین اسپالتی شد

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه اینترمیلان به صورت رسمی از انتصاب آنتونیو کونته به جای لوچانو اسپالتی درسمت سرمربیگری تیمشان خبر دادند.

به گزارش فوتبالی، با وجودی که اینتر میلان فصل را در جایگاه چهارم رقابتهای سری آ به پایان برد و توانست تا سهمیه حضور در فصل بعد رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، اما سران نرآتزوری روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای کوتاه از اخراج اسپالتی از سمت سرمربیگری تیمشان خبر دادند.

در طول هفته های اخیر بارها نام کونته به عنوان سرمربی آتی اینتر مطرح شده بود و انتشار عکسی از کونته در کنار مدیران باشگاه اینتر در شبکه های اجتماعی در روز چهارشنبه این گمانه زنی ها را به واقعیت نزدیکتر کرد.

حالا ودر روز جمعه، سران باشگاه نرآتزوری به صورت رسمی از انتصاب کونته به عنوان سرمربی تیمشان خبر دادند. در بخشی از این بیانیه می خوانیم:«آنتونیو کونته حالا ماجراجویی اش را با عزمی راسخ و با جاه طلبی فراوان دراینتر آغاز خواهد کرد. »


این سرمربی 49 ساله هم خوشحالی اش را از در دست گرفتن هدایت اینتر اینگونه ابراز کرده و دربیانیه ای نوشته:« حالا مرحله جدیدی درزندگی من آغاز شده و حسابی هیجان زده ام. سعی می کنم که مزد اعتماد رئیس باشگاه اینتر و مدیران تیم را بدهم. من اینتر را به خاطر پروژه های باشگاه و جاه طلبی شان انتخاب کردم. من تحت تاثیر صداقت مدیران باشگاه قرار گرفتم و می خواهم اینتر را به جایگاه واقعی اش بازگردانم.»

دستمزد کونته در دوسال ابتدایی حضورش دراینترمیلان 10 میلیون یورو خواهد بود.او از سال گذشته و بعد از ترک چلسی بی کار بود و البته یک فصل قبل توانسته بود چلسی را به قهرمانی دوگانه برساند.

پیش از این نیز کونته تجربه مربیگری درسری آ را دارد و سه بار به عنوان سرمربی یووه فاتح اسکودتو شده بود ودرسال 2014 با ترک نیمکت مربیگری بینکونری هدایت تیم ملی ایتالیا را در دست گرفت.

6363