تکذیب خبر جنجالی درخواست ده‌روسی برای اخراج توتی

تکذیب خبر جنجالی درخواست ده‌روسی برای اخراج توتی

سایت رسمی فوتبالی - جیمز پالوتا، مدیرعامل رم، خبر یکی از نشریات ایتالیایی مبنی بر درخواست دنیله ده‌روسی برای اخراج فرانچسکو توتی از باشگاه را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، روزنامه لاریپابلیکا مدعی شد که نامه ای از مربی بدنسازی پیشین باشگاه خطاب به مدیر تیم در دسامبر سال گذشته میلادی لو رفته و در آن نوشته شده که ده‌روسی به همراه ادین ژکو، مانولاس و الکساندر کلاروف نه تنها خواهان برکناری اوزه بیو دی فرانچکسو، سرمربی، و مونچی، مدیر اجرایی، شده اند بلکه خواهان اخراج توتی نیز هستند. این روزنامه همچنین خبر داده که دلیل این اتفاق برای این 4 نفر این است که حضور اسطوره باشگاه در رختکن تیم آنها را ناراحت و معذب می کند. لاریپابلیکا اشاره کرده که منبع این مربی دو پزشک تیم بوده اند که هر دو پس از جدایی دی فرانچسکو و مونچی از رم جدا شدند. پالوتا در این باره به رم پرس گفت: " تمام این ها مزخرفات معمول است. باشگاه امروز بیانیه ای در این باره صادر خواهد کرد. " 

کوریره دلو اسپرت نیز خبر داده که ده‌روسی عمیقا از انتشار این خبر شوکه شده و تصمیم دارد که اقدامات قانونی را علیه نویسندگان و منتشرکنندگان آن انجام دهد. 

1070