فابینیو: کلوپ بعد از باخت 0-3 نوکمپ به ما چه گفت؟

فابینیو: کلوپ بعد از باخت 0-3 نوکمپ به ما چه گفت؟

سایت رسمی فوتبالی – فابینیو ستاره برزیلی لیورپول در گفتگو با اسپورته اینتراتیوو در مورد اوضاع رختکن تیمش بعد از باخت 0-3 در نوکمپ مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، فابینیو در بخشی از این صحبتها گفته که واکنش کلوپ و بازیکنان لیورپول قبل از بازی برگشت ورزشگاه آنفیلد چه بوده و یادآوری کرده که درآن زمان، خوشبینی تنها کلمه ای بود که در رختکن تیمش حس می شد.

فابینیو دراین باره گفت:« بعد از باخت در بازی رفت نوکمپ، بلافاصله بعد از ورود به رختکن، صحبتهای کلوپ خیلی خوشبینانه بود. او از عملکرد ما در بازی رفت راضی بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و تمام آنچه در طول هفته تمرین کرده بودیم را اجرا کردیم. حسابی حیرت کرده بودیم که 3 گل دریافت کرده ایم. ما در آن بازی فرصتهای زیادی داشتیم و باخت 0-3 نتیجه ای بود که به درستی آنچه در زمین رخ داده بود را نشان نمی داد.»

هفته بعد از آن لیورپول بازی مهمی را مقابل نیوکاسل برگزار کرد و می بایست درآن بازی به نتیجه ای مطلوب دست می یافت تا بتواند در کورس قهرمانی لیگ برتر با منچسترسیتی باقی بماند. 

فابینیو ادامه داد:« کلوپ در طول هفته دائما صحبتهای خوشبینانه برزبان می آورد. وقتی زمان آماده سازی تیم برای بازی برگشت مقابل بارسا از راه رسید باز هم کلوپ خوشبینانه صحبت می کرد. ما بازیکنان حس می کردیم که هرروز اعتماد به نفسمان بالا و بالاتر می رود و حتی می دانستیم که صلاح و فیرمینو را نداریم ولی کاملا به خودمان مطمئن بودیم.»

آرامش و مثبت اندیشی سرمربی آلمانی لیورپول نقش پررنگی در بازگشت تیمش به جریان بازی داشت. آنها به رغم آنکه دو ستاره مهمشان را برای بازی برگشت دراختیار نداشتند، توانستند 4 گل به بارسلونا بزنند و با جبران باخت بازی رفت، روانه فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا شوند.

6363