ذوب آهن صفر - صفر النصر/ صعود ذوب صدرنشین در سکوت دوحه

ذوب آهن صفر - صفر النصر/ صعود ذوب صدرنشین در سکوت دوحه

وب سایت رسمی فوتبالی- دیدار دو تیم ذوب آهن و النصر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، آخرین دیدار ذوب آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در شرایطی امشب برگزار شد که قرار بود این دیدار هفته قبل در کربلا انجام شود منتهی AFC نهایتا تصمیم گرفت به دلایل امنیتی، بازی ذوب آهن و النصر عربستان را در عراق برگزار نکند تا دو تیم آخرین بازیشان در مرحله گروهی را امشب انجام دهند. در نهایت ذوب آهن که تنها با شکست صدرنشینی را از دست میداد، موفق شد به عنوان تیم اول از گروهش در کنار النصر عربستان صعود کند تا تنها نماینده ایران در دور حذفی رقابت ها باشد. 

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، هادی محمدی، محمد نژادمهدی(80- مقتدایی)، حمید ملکی، قاسم حدادیفر، حمید بوحمدان، رضا حبیب زاده(76- منظمی)، محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی(69- چراغعلی) و ارسلان مطهری

ترکیب النصر: زید البواردی، سلطان الغنام، عمر هوساوی، یحیی الشهری، عبدالرحمن العبید(82- شلمان)، عبدالله الخیبری(72- خالد الغوینم)، حمد آل منصور، عبدالله مادو، فهد الجمیعه(88- نواف الفرشان)، عبدالرحمن الدوسری و عبدالله آل سالم


کارت زرد:

نژاد مهدی (76) ذوب آهن

کارت قرمز:

گلزنان:


دقایق حساس:
*دقیقه 7 موقعیت بسیار خطرناک برای النصر که با بی دقتی بازیکن النصر با فاصله کمی به بیرون رفت.
*دقیقه 23 موقعیت مناسب برای بازیکنان ذوب آهن که یک موقعیت تک به تک تبدیل به یک کرنر برای سبز پوشان ایران شد و در ادامه ضربه سر خطرناک محمدزاده از بالای دروازه به بیرون رفت.
*دقیقه 29 موقعیت خطرناک برای النصر که مظاهری با واکنش خوب آن را دفع کرد.
*دقیقه 37 ضربه ایستگاهی توسط حسینی که راه به جایی نداشت.
*دقیقه 45 فرصت خطرناک برای النصر که توپشان به سمت چارچوب نبود.
*دقیقه 62 شوت فهد الجمیعه از پشت محوطه جریمه با واکنش دیدنی باقری راهی کرنر شد.



حواشی:

*90 دقیقه پیش از شروع این مسابقه، علیرضا منصوریان و اعضای کادر فنی ذوب آهن به همراه تعدادی از بازیکنان وارد زمین شدند و چمن ورزشگاه را ارزیابی کردند. اعضای ذوب آهن همچنین عکسی را به یادگار گرفتند.
*«مندس» مربی برزیلی دروازه بان های ذوب آهن پیش از حضور بازیکنان در زمین برای گرم کردن در گوشه‌ای از ورزشگاه به تمرینات اختصاصی و حرکات کششی مشغول شد.
*پیش از آغاز مسابقه، باشگاه ذوب آهن با انتشار مطلبی نسبت به عدم پخش مستقیم بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در شبکه‌های سراسری سیما واکنش نشان داد.



در حال به روز رسانی...

4344