النصر عربستان دو - ذوب آهن ایران سه / کار بزرگ ذوب آهن در دوبی / النصر الباخت!

النصر عربستان دو - ذوب آهن ایران سه / کار بزرگ ذوب آهن در دوبی / النصر الباخت!

وبسایت رسمی فوتبالی- ذوب آهن ایران موفق شد در زمین تیم سعودی دست به کار بزرگی بزند و النصر را بانتیجه 3 بر 2 در دوبی شکست دهد.

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

النصر عربستان - ذوب آهن ایران

دوبی، ورزشگاه آل مکتوم

دوشنبه 20 اسفند ماه 13397، ساعت 19:15

داور: کواک مان از هنگ کنگ

کارت:

کارت زرد میلاد فخرالدینی(24) و رشید مظاهری(56) و محمدرضا حسینی(4+90) از ذوب‌آهن

ترکیب النصر عربستان: برد جونز، عبدالله مادو، عمر هساوی، حامد آل منصور(80- فراس البریکان) ، سلطان آل غنام، عبدالله آل سلیم، عواد خمیس(86- عبدالرحمن العبید) ، عبدالعزیز آل جبرین(74- نواف الفرشان) ، عبدالله، گیولیانو و عبدالرزاق حمدالله

سرمربی: روی ویتوریا  

ترکیب ذوب آهن: محمد رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، وحید محمدزاده،محمد نژاد مهدی،  حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر(66- محمدزبیر نیک‌نفس) ، حمید بوحمدان،محمدرضا حسینی، محمد عباسی(72- امیرارسلان مطهری) ،علیرضا چراغلعلی(83- مهران درخشان‌مهر)  و اوساگونا

سرمربی: علیرضا منصوریان

گل ها:

گل اول النصر دقیقه 5 گیویلیانو:

در همان دقایق ابتدایی النصری ها در حملات مختصری که داشتند موفق شدند دروازه مظاهری را باز کنند. شلوغ محوطه جریمه و پاسکاری دقیق تیم سعودی باعث شد تا بازیکن برزیلی النصر با هوشمندی و ضربه ای دقیق دروازه ذوب آهن را بازکند.

گل اول ذوب آهن دقیقه 29 محمد نژاد مهدی:

ارسال ایستگاهی بی نقص از حسینی با پرش عالی نژاد مهدی همراه شد و ضربه سر این بازیکن در بین مدافعان النصر بدون عکس العمل خاصی از گلر حریف به تور دروازه نشست.

گل دوم ذوب آهن دقیقه 39 وحید محمد زاده:

پرتاب بلند اوت در محوطه جریمه با دفع اشتباه مدافع النصر روبرو شد تا توپ جلوی پای محمدزاده بیفتد. دفاع آخر ذوب هم بدون معطلی با پای چپ به توپ ضربه زد تا پس از برخورد کوچکی به پای مدافع حریف ، گلر نامطئمن النصر از زاویه ای بسته تسلیم شود.

گل دوم النصر دقیقه 57 عبدالرزاق حمدالله: 

پنالتی تکرار شده النصر این بار از دست نرفت و ضربه دقیق و با مکث عبدالرزاق حمدالله به سمت چپ دروازه ذوب‌آهن ئارد دروازه مظاهری شد. 

گل سوم ذوب آهن دقیقه 90: امیرارسلان مطهری:

باز هم پرتاب اوت بلند ملکی بعد از عبور از روی سر محمدزاده و اوساگوآنا به زمین خورد و در ادامه ضربه سر مطهری تبدیل به گل شد تا ذوبی‌ها گل سوم را در دقیقه 90 بزنند. 

دقایق حساس:

دقیقه 12: توپ ارسالی از روی کرنر سمت چپ زمین به قصد باز کردن دروازه ذوب‌آهن را مظاهری به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 17: اوساگونا موقعیت خوبی را در محوطه جریمه الصنر صاحب شد که شوت این بازیکن به کناره توری دروزاه برخورد کرد.

دقیقه 18: ارسال حدادی‌فر از سمت چپ زمین و ضربه سر محمدزاده را جونز مهار کرد. گلر النصر در این دقایق کاملا نامطمئن نشان داده است.

دقیقه 27: چراغعلی جوان اول ذوب آهن در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در ادامه خط دفاع حریف را بهم ریخت. اگر ضربه چراغعلی گل می شد یکی از گلهای زیبای این رقابت ها رقم می خورد اما گلر النصر موفق شد ضربه علیرضا را به کرنر بفرستد.

دقیقه 29: النصر حمله خطرناکی روی دروازه ذوب‌آهن تدارک دید که حمدالله نتوانست از پاس در عرض استفاده کند تا موقعیت سعودی‌ها از دست برود.

دقیقه 37: شوت محکم عبدالرزاق بازیکن مراکشی النصر به زیبایی نواخته شد و مظاهری را حسابی به زحمت انداخت.

دقیقه 41: محمدرضا حسینی با سماجت وارد محوطه جریمه النصر شد ولی در برخورد با خمیس روی زمین افتاد که داور هنگ‌کنگی در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه 45: سانتر حامد المنصور از جناح راست و ضربه سر عبدالله السلیم بالاتر از فخرالدینی را مظاهری با واکنشی عالی مهار کرد.

نیمه دوم

دقیقه 46: نزدیک بود باز هم ارسال حسینی از روی ضربه آزاد با ضربه نژادمهدی تبدیل به گل شود که ضربه سر او از مقابل تیرک دوم این بار حاصلی به همراه نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 48: اوساگوآنا فرصت عالی گلزنی را از دست داد و نتوانست ارسال زمینی و تماشایی ملکی از سمت چپ زمین را وارد دروازه النصر کند.

دقیقه 53: شوت محکم حامد المنصور از سمت راست محوطه جریمه بعد از برخورد به جولیانو دفع شد ولی در ادامه شوت زمینی حمدالله را نژادمهدی از روی خط دروازه برگشت داد و ریباند بعدی را حامد المنصور دوباره به سمت دروازه ذوب زد که این بار عکس‌العمل زیبای مظاهری مانع از گلزنی النصر شد.

دقیقه 55: عبدالرزاق حمدالله بعد از دریافت پاس عبدالله الخیبری نفوذ سریعی به سمت دروازه ذوب‌آهن داشت که در برخورد با مظاهری روی زمین افتاد تا به سود النصر اعلام پنالتی شود.

دقیقه 56: پنالتی‌ای که عبدالرزاق حمدالله گرفته بود را این مهاجم با شوت محکم به سمت دروازه ذوب‌آهن زد که مظاهری با شیرجه تماشایی به راست دروازه به خوبی توپ را مهار کرد ولی کمک اول داور هنگ‌کنگی اعلام کرد به دلیل خروج گلر ذوب از دروازه در زمان زدن سوت، این پنالتی باید تکرار شود. مظاهری یک کارت زرد هم در این صحنه از داور گرفت!

دقیقه 62: هوساوی سانتر کوتاه خوبی به مقابل دروازه ذوب‌آهن فرستاد که ضربه سر جولیانو حاصلی به همراه نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 64: عبدالرزاق حمدالله با یک سرتوپ چشم‌نواز در موقعیت گلزنی قرار گرفت که شوت پای چپ زمینی او را مظاهری با عکس‌العمل سریع و با پا دفع کرد. 

دقیقه 71: ارسال حسینی از روی کرنر سمت راست و ضربه سر محمدزاده پس از برخورد به عبدالله مادو دفع شد.

دقیقه 78: شوت پای چپ جولیانو بعد از برخورد به پای محمدزاده به کرنر رفت.

دقیقه 80: یک ارسال دیگر از حسینی موقعیت خطرناکی برای ذوب به وجود آورد که این بار ارسال او و ضربه سر اوساگوآنا به کنج دروازه النصر را برد جونز مهار کرد.

دقیقه 86: پاس عبدالله السلیم با مهار سینه، یک بار دیگر موقعیت خوبی برای عبدالرزاق حمدالله به وجود آورد که این بار بعد از حرکت او، محمد نژادمهدی روی این مهاجم مرتکب خطا شد تا النصر برای دومین بار در این دیدار صاحب پنالتی شود.

دقیقه 88: دومین پنالتی اعلام شده به سود النصر را عبدالرزاق نتوانست استفاده کند و در حالی که مظاهری به سمت چپ دروازه شیرجه زده بود، شوت او به این سمت به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 3+90: شوت روی پای چپ تماشایی عبدالله السلیم به شکل خطرناکی از روی دروازه ذوب‌آهن به اوت رفت.

2526