ساری: هازارد دربازیها عالی است ولی درتمرینات مشکل ساز می شود

ساری: هازارد دربازیها عالی است ولی درتمرینات مشکل ساز می شود


سایت رسمی فوتبالی- مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی امروز و در آستانه فینال لیگ اروپا که فردا شب در باکو برگزار خواهد شد، با خبرنگاران گفتگو کرده و درمورد مسائل مختلفی اظهارنظر نموده است.

به گزارش فوتبالی، ساری در بخشی از صحبتهایش درمورد ادن هازارد ستاره بلژیکی تیمش گفته:« هازارد باید تبدیل به بهترین بازیکن اروپا شود. در جریان بازیها، هازارد افتخار آمیز است ولی گاهی وقتها درتمرینات تیم مشکل ساز می شود. او بازیکن بامهارتی است و درجلسات تمرینی خسته می شود و حوصله اش سرمی رود؛ چون همه چیز برای او ساده به نظر می رسد. در حال حاضر هازارد یکی از بهترین بازیکنان اروپا و دنیاست و به نظرم می تواند بهتر شود. باید سعی کند تا بهترین بازیکن دنیا باشد.»

ساری در هفته های اخیر ابراز اطمینان کرده بود که هازارد در لندن خواهد ماند و بدین ترتیب درمقابل گمانه زنی ها درمورد انتقال او به رئال مادرید واکنش نشان داده بود؛ اما حالا احتمال جدایی او از چلسی بعد از فینال چهارشنبه شب را رد نکرده.

این سرمربی ایتالیایی درادامه صحبتهایش درمورد اولیویه ژیرو گفت:« او گلهای زیادی می زند. اولی بازیکن مهمی برای ما بود. فردا تصمیم خواهم گرفت که او را درترکیب اصلی بگذارم یا نه ولی قطعا باید او را مدنظر داشته باشم.» ساری در آنالیز عملکرد تیمش در فصل جاری گفت:« فصل خوبی بود. چون چلسی به دو فینال رسید. فردا فینال لیگ اروپا را برگزار خواهیم کرد و اگر بتوانیم قهرمان شویم، فصلمان فوق العاده خواهد بود.»

او که ادامه حضورش در چلسی قطعی نیست،اعلام کرد که آینده او ارتباطی با نتیجه بازی فینال چهارشنبه شب مقابل آرسنال نخواهد داشت.

6363