مورینتس: هضم کردن جدایی راموس از رئال سخت است

مورینتس: هضم کردن جدایی راموس از رئال سخت است

سایت رسمی فوتبالی- فرناندو مورینتس بازیکن سابق رئال مادرید در صحبتهایی به آنالیز شرایط فعلی باشگاه سابقش پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، این روزها گمانه زنی های زیادی درمورد احتمال جدایی سرخیو راموس کاپیتان تیم مادریدی از برنابئو به گوش می رسد و شنیده می شود که او تصمیم گرفته تا در لیگ چین فوتبالش را دنبال کند.

مورینتس دراین رابطه صحبت کرده. این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*جدایی راموس از رئال: جدایی راموس از رئال مادرید اتفاقی منفی خواهد بود. بازیکنان می آیندو می روند؛ کریس رونالدو که تفاوتها را رقم می زد، از رئال جدا شد و حالا هم بحث راموس مطرح است. او کاپیتان بزرگ تیم و بازیکن ویژه ای است و جدایی اش امور را پیچیده خواهد کرد. چون به نظرم در بازار بازیکن دیگری مثل او وجود ندارد.


*احتمال انتقال لوکا جوویچ به رئال: به نظرم در رختکن تیمی مثل رئال، وجود حس رقابت میان بازیکنان لازم است و خوب است که درهر پست دو بازیکن وجود داشته باشد که یا شبیه به هم باشند و یا اگر متفاوت باشند که چه بهتر. اگر ماریانو رئال را ترک کند، آنها به جوویچ نیازخواهند داشت ولی به نظرم با حضور ماریانو، پست تهاجمی تیم به خوبی پوشش داده می شود.

*سال سخت رئال مادرید: باید از تمام این اتفاقات درسهای مثبتی گرفته شود و این باید باعث افزایش عطش موفقیت در تیم شود. همیشه نمی توان به قهرمانی رسید و گاهی اینطور به نظر می رسد که جامها به تیمها هدیه داده می شوند و به راحتی به دست می آیند. در لیگ قهرمانان اروپا در سالهای اخیر اینطور به نظر می رسید و خیلی وقتها ارزش واقعی خیلی چیزها دیده نمی شود. رئالی ها باید راضی باشند و بعد از این سال سخت، رو به جلو نگاه کنند و به دنبال کسب موفقیتهای بیشتر باشند.

*دستگیری ها و اتهام تبانی در برخی بازیهای فوتبال اسپانیا: نام بازیکنانی که دستگیر شده اند حسابی جلب توجه می کنند. در نهایت تو هم تیمی هایت را 100% نمی شناسی و نمی دانی که در هر خانه چه رخ می دهد. ما به عنوان سفرای لالیگا می دانیم که مدتهاست که این افراد زیر ذره بین هستند. به نظرم طبیعی است اگر شکایتهایی دراین رابطه مطرح شود.

6363