تله فوت: نیمار و امباپه امسال در پی.اس.جی می مانند

تله فوت: نیمار و امباپه امسال در پی.اس.جی می مانند

سایت رسمی فوتبالی- شبکه تله فوت امروز در گزارشی ویژه به بررسی شرایط کیلیان امباپه و نیمار در باشگاه پاریسی پرداخت.

به گزارش فوتبالی دراین برنامه ویژه به این نکته اشاره شد که نیمار قصد دارد تا در پاریس بماند تا خاطره تلخ دو سال اخیرش در این تیم را به دست فراموشی سپرده و بتواند رد پایش را دراین باشگاه متمول به جای بگذارد. 

او قصد دارد تا فصل آینده برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن بجنگد تا هدف اصلی این تیم را محقق کند. طبق این گزارش نیمار براین باور است که تا قبل از آنکه چالش شخصی اش (قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن) را اجرایی نکرده، نباید این تیم را ترک کند. 

از سوی دیگر و بعد از سفر جنجالی او به برزیل بدون اجازه توماس توخل و به منظور حضور دراردوی تیم ملی کشورش، آن هم چند روز قبل از برگزاری آخرین بازی این فصل پاری سن ژرمن در لیگ یک، او اعلام کرده که از آنترو انریکه، مدیرورزشی باشگاه اجازه گرفته است. نیمار در صحبتهایی گفته که هیچ مشکلی با توخل ندارد. 


اخیرا توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن قراردادش با این تیم را برای یک سال دیگر تمدید کرده است.

تی.اف.1 هم در گزارشی به آینده مبهم امباپه پرداخته و به این نکته اشاره کرده که او درانتظار عملکرد قدرتمندانه پاری سن ژرمن در بازار نقل و انتقالات تابستانی است و خواهان آن است که سران باشگاه بازیکنان توانایی را به خدمت بگیرند و به ترک پاریس فکر نمی کند و اطمینان دارد که مدیران باشگاه هم پیغام او را متوجه شده اند. 

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که امباپه در پیغام مبهمش، حرفی از تمدید قرارداد نزده ولی تله فوت در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که درحال حاضر هیچ یک از طرفین صحبتی از تمدید قراردادامباپه مطرح نکرده اند.

اما بنا براین گزارشها، نیمار وامباپه تابستان به تیم دیگری منتقل نخواهند شد و هردویشان قصددارند تا فصل آینده را با پیراهن تیم پاریسی به میدان بروند.

6363