واکنش عجیب مسی به خرید احتمالی گریزمان: نظری ندارم

واکنش عجیب مسی به خرید احتمالی گریزمان: نظری ندارم

سایت رسمی فوتبالی – لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا روز جمعه در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. البته بخش عمده ای از زمان این کنفرانس خبری به آنالیز باخت مقابل لیورپول و انتقادات موجود از بارسلونا در آستانه فینال جام حذفی اسپانیا گذشت.

به گزارش فوتبالی، در جریان این کنفرانس خبری سوالاتی هم درمورد برخی نامها مطرح شد ولی لیونل مسی سعی کرد تا از پاسخ دادن به برخی از این سوالات طفره برود.  

یکی از این سوالات درمورد انتقال احتمالی آنتوان گریزمان به رختکن بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که مسی ترجیح داد تا نظری درمورد بازسازی رختکن تیمش ندهد و در مورد خرید احتمالی گریزمان هم نظری نداد.

یکی از خبرنگاران از مسی در مورد نیازهای بارسا برای اعمال تغییرات سوال کرد و مسی دراین باره گفت:« این سوال به افراد دیگری مرتبط است. ما واقعا ناامید هستیم ولی من تا اینجا می توانم بگویم.» و در پاسخ به سوالی درمورد انتقال احتمالی آنتوان گریزمان به رختکن بارسلونا هم گفت:« در مورد گریزمان نظری نمی دهم.»


این درحالی است که مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام گریزمان از روز اول جولای از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت و درنتیجه خرید او کار آسان تری برای مدیران بارسا و سایر تیمها خواهد بود.

مسی در پاسخ به این سوال، چهره ای کاملا بی تفاوت داشت و حتی نمی شد از روی چهره اش هم نظر واقعی اش درمورد گریزمان را دریافت.

این درحالی است که یک سال پیش و در روز 10 ژوئن سال 2018 لیونل مسی واکنش کاملا متفاوتی درمورد تلاش بارسا برای خرید گریزمان نشان داده بود؛ او درآن زمان دراین باره گفته بود:« نمی دانم که آیا خرید گریزمان در اولویت است یا نه ولی برای آنکه بتوانیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که همه مان رویایش را داریم برسیم، و برای آنکه بتوانیم دوباره تیم بهتری شویم، موافق هستم. گریزمن یکی از ابزارهای مناسب برای رسیدن به این اهداف است و اگر سران باشگاه بتوانند او را به خدمت بگیرند که عالی خواهد بود. اما نمی دانم که آیا این اولویت تیم ماست یا نه. این بستگی به تصمیم اعضای کادر فنی و خواسته های سرمربی دارد. ولی قطعا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید بهترین ها را داشته باشی.»

یک سال پیش مسی تنها بازیکنی نبود که درها را به روی گریزمان باز کرد و لوئیس سوارز هم در صحبتهایی به تمجید از این بازیکن فرانسوی پرداخته بود:« همیشه از بازیکنان باکیفیت استقبال می کنیم. او قرار نیست به اینجا بیاید تا جای کسی را بگیرد؛ بلکه برای خواسته مان برای فتح جامهای مهم به اینجا خواهد آمد.» 

 

6363