مسی: والورده تقصیری در باخت مقابل لیورپول نداشت؛ اگر فینال جام حذفی را نبریم اوضاع بسیار بدتر می‌شود

مسی: والورده تقصیری در باخت مقابل لیورپول نداشت؛ اگر فینال جام حذفی را نبریم اوضاع بسیار بدتر می‌شود

سایت رسمی فوتبالی – لیونل مسی امشب در نشستی خبری حضور یافت و درباره مسائل گوناگونی صحبت کرد.

او درباره فینال جام حذفی گفت: «این فینال است و فرصتی برای ماست تا فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم، یعنی به شکلی مثبت. ما می‌دانیم که این فینال است و اگر پیروز نشویم، اوضاع بسیار بدتر از حال حاضر خواهد شد.»

او به ارنستو والورده هم پرداخت: «به نظرم والورده در مدت زمانی که این‌جا بوده کارش را خیلی خوب انجام داده است. در بازی مقابل لیورپول، او را نمی‌شد بابت هیچ چیز مقصر دانست. ما بازیکنان مقصر بودیم. بازی ما بهت‌آور بود.

البته که می‌خواهم او به کارش ادامه بدهد. پارسال دوگانه را فتح کردیم که البته کمی با شکست رم خدشه‌دار شد. امسال می‌توانیم یک دوگانه دیگر فتح کنیم ولی خدشه‌ای که وارد شده بیشتر هم هست. اما اگر فکر کنید می‌بینید که این‌ها تنها دو مسابقه بودند.»

او به بازی با لیورپول بیشتر پرداخت: «پس از آن که گل دوم را زدند، ما دیگر با آنها رقابت نکردیم. شما ممکن است در هر دیداری اشتباه کنید اما نباید دست از رقابت بکشید. پس از اتفاقاتی که امسال افتاد، ما بسیار به فینال لیگ قهرمانان نزدیک بودیم. اما در هر حال فتح دوگانه هم برای باشگاه خیلی مهم است.»

او درباره ترک بارسلونا گفته: «من همچنان می‌خواهم این‌جا بمانم. من با تیم ملی آرژانتین هم ناکامی‌هایی داشته‌ام. من به تلاش ادامه می‌دهم.»

8444