دوراهی استقلال: استراماچونی یا آلسیو؟

دوراهی استقلال: استراماچونی یا آلسیو؟

وبسایت رسمی فوتبالی – کدام یک از دو مربی ایتالیایی، فصل آینده روی نیمکت استقلال خواهد نشست؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که احتمالا جوابش تا چند روز آینده مشخص خواهد شد. دیشب بود که رسانه‎های ایتالیایی از پیشنهاد استقلال به آندره‎آ استراماچونی خبر دادند تا این مربی 43  ساله تبدیل به گزینه اصلی سرمربیگری استقلال شود . امروز هم سایت انگلیسی زبان فوتبال ایتالیا هم مدعی شد که پیشنهاد استقلال به استراماچونی، قراردادی سه ساله و وسوسه انگیز است و این احتمال وجود دارد که یکی از مربیان آینده‎دار ایتالیا هدایت تیمی در ایران را به عهده بگیرد.

به جز استراماچونی، آنجلو آلسیو هم گزینه‎ای است که اخباری درباره مذاکره استقلال با او مطرح شده. این مربی 54 ساله که در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا و چلسی دستیار کونته بوده، امسال دیگر در کادر او حضور نخواهد داشت و طبق مطلب منتشر شده در سایت ایتالیایی زبان calciobuzz، کونته بعد از جدایی دستیار همیشگی‎اش به دنبال مربی جدیدی برای اضافه شدن به کادر فنی‎اش می گردد. حالا که آلسیو دیگر همراه کونته نیست، طبیعتا مشکلی برای همکاری با تیمهای دیگر نخواهد داشت و باید دید استقلال بین این دو مربی ایتالیایی نهایتا با کدام گزینه به توافق خواهد رسید. 

به این نکته هم باید اشاره کنیم که در بعضی از سایتهای خبری از میروسلاو دوکیچ هم به عنوان یکی از گزینه‎های باشگاه استقلال نام برده شده با این همه به نظر می‎رسد مربیان ایتالیایی شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت استقلال داشته باشند.

1984