جلسه فینال جام حذفی در مشهد برگزار شد

جلسه فینال جام حذفی در مشهد برگزار شد

وب سایت رسمی فوتبالی- با حضور سعید فتاحی در مشهد جلسه‌ای به عنوان بررسی لیگ هجدهم برگزار شد اما در این جلسه در خصوص برگزاری فینال جام حذفی در مشهد بحث و بررسی صورت گرفت.

به گزارش فوتبالی، امروز جلسه‌ای با حضور سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر در شهر مشهد انجام شد که در این جلسه رئیس هیأت فوتبال استان خراسان، معاون فرهنگی و اداری ـ مالی ورزشگاه امام رضا(ع)، مدیر مجموعه ورزشی امام رضا(ع) و… حضور داشتند.

در این جلسه که با عنوان بررسی نقاط ضعف و قوت لیگ هجدهم برگزار شد، نماینده اداره کل ورزش و جوانان، نماینده نیروی انتظامی و نماینده باشگاه پدیده شهر خودرو حضور نداشتند.

درحالی‌که این جلسه با عنوان بررسی نقاط ضعف و قوت لیگ هجدهم برگزار شد، اما در این جلسه در خصوص برگزاری فینال جام حذفی در شهر مشهد بحث و بررسی صورت گرفت!

علی اکبر هاشمی جواهری مدیر ورزشگاه امام رضا در گفت و گویی با تایید این خبر گفت: در این جلسه هم در خصوص لیگ هجدهم و بازی هایی که انجام شد صحبت کردیم تا از نظر همه ابعاد ورزشی و فرهنگی بتوانیم الگویی برای کشور باشیم. همچنین در این جلسه درباره برگزاری فینال جام حذفی در مشهد مقدس صحبت هایی انجام شد و به نظر می رسد تا یکی دو روز آینده این مسئله قطعی شود. 

 درحالی که قرار است فینال جام حذفی بین برنده بازی پرسپولیس و سپاهان با داماش گیلان برگزار شود، اما فعلا مکان برگزاری این بازی مشخص نیست و رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

7655