مديربرنامه‌های جهانبخش: نصيرزاده اصرار داشت پاداش های داده شده جز قرارداد حساب شود!

مديربرنامه‌های جهانبخش: نصيرزاده اصرار داشت پاداش های داده شده جز قرارداد حساب شود!

وبسایت رسمی فوتبالی- جلسه استيناف اميد جهانبخش و باشگاه ماشين سازی تبريز برگزار شد و در اين جلسه آقای صالحی رئيس دادگاه طرفين را به جلسه ای برای مصالح دعوت كرده است.

به گزارش فوتبالی، مدیر برنامه های امید جهانبخش در مورد جلسه استیناف به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: در تمام طول مدتی که در فوتبال هستم چنین چیزی ندیدم. یک قرارداد با سه نسخه مختلف. در یک نسخه جریمه ها خط نخورده است. در یک نسخه قرارداد روی جریمه ها با خودکار خط کشیده است و در یک نسخه هم خط کشیده شده است و هم آقای نصیرزاده با خودکار نوشته است این قسمت به بازیکن تعلق نمی گیرد. در هر سه نسخه هم مهر باشگاه، امضا و اثر انگشت بازیکن و مهر کارگزار وجود دارد. او در جلسه عنوان می کنند که شما این نسخه های در اختیار را از کجا آورده اید.

وی افزود:‌ جالب است که در یکی از نسخه های قرارداد که با گوشی بازیکن عکس گرفته شده است اثر انگشت های آقای نصیرزاده هم وجود دارد. ما همه چیز را به کمیته محترم استیناف ارائه کرده ایم و منتظر جلسه بعدی هستیم. البته به امید جهانبخش توصیه شد که با باشگاه سازش کند اما با این حجم از اختلاف در قرارداد چطور می شود سازش کرد. این پرونده از این حیث مهم است که چطور یک باشگاه سه نسخه قرارداد با شکل های مختلف ارائه می کند و در نظر داشته باشید قرارداد را باشگاه تنظیم می‌کند نه بازیکن. در کل فصل باشگاه گسترش حدود ٣ میلیون به بازیکن پاداش داده است و ایشان به دادگاه اصرار داشته اند پاداش هایی که به بازیکن پس از برد داده شده است جز رقم قرارداد ایشان محسوب شود و ما پاداش ها را پس می گیرم.

این مدیر برنامه بازیکن در ادامه تصریح کرد:‌ کجای عرف جامعه، هدیه پس از اختلاف پس گرفته می شود؟ مثلا اکنون که فدراسیون با کی روش اختلاف پیدا کرده است باید پاداش هایی مثل تابلو فرش که به او داده شده پس گرفته شود؟! این مساله را هم من پس از ٢٠ سال حضور در فوتبال تازه می بینم که دوست عزیز اصرار به گرفتن هدیه دارد. به نظر من این پرونده برای بحث حقوق ورزشی کم اهمیت نیست که چطور می شود یک قرارداد سه نسخه متفاوت دارد و هر سه هم با مهر و امضا ها به اعتبار رسیده است. هر برگه ای هم با مهر امضا حتی بدون سربرگ قابل اعتبار است.



9697