باغ آبادی: در حق تیم ما ناعدالتی شد/ کاپیتان ماشین سازی به کرونا مبتلا شد

باغ آبادی: در حق تیم ما ناعدالتی شد/ کاپیتان ماشین سازی به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم ماشین سازی گفت: قرار بود بازی ما در هوای مطلوب اسفند برگزار شود و الان 9 تیر بازی می‌کنیم و این در حق تیم ما نا عدالتی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، غلامرضا باغ آبادی در نشست قبل از دیدار تیم ماشین سازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد 122 روز وقفه در فوتبال امروز بازی ما با فولاد برگزار شد. قرار بود این بازی در هوای مطلوب 15 اسفند ماه برگزار شود. تقدیر اینگونه رقم خورد که این بازی در 9 تیر منتقل شود. ما از تبریز با هوای خوبی به این شهر می‌آییم. حدود 20 درجه تغییر دما داریم.

وی افزود: با وقفه به وجود آمده، خیلی از باشگاه ها سلامتی را در اولویت می‌دانستند و خواهان برگزار نشدن لیگ برتر بودند. ما بدون یار 12 به میدان می رویم. به احترام سازمان لیگ در این مسابقه حاضر شدیم. زنوزی برای تیم ما هواپیما چارتر تهیه کرده است. تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم ولی خیلی از آنها رعایت کردنش غیر ممکن است.

سرمربی ماشین سازی در خصوص اینکه این تیم در میانه جدول حضور دارد و خطری بابت سقوط این تیم را تهدید نمی‌کند عنوان کرد: در فوتبال هیچ امنیتی وجود ندارد و ما سعی می‌کنیم تمام توانمان را برای بازی‌ها بگذاریم. بازیکنان ما می خواهند 9 بازی خودشان را نشان بدهند و جویای نام هستند.

باغ آبادی در رابطه با شرایط آب‌وهوایی خوزستان گفت: این یک ناعدالتی در رابطه با تیم ما بود این بازی باید در هوای اسفند ماه برگزار می‌ شد و الان در 9 تیر باید بازی کنیم و در قبال خودمان یک بی‌رحمی می‌بینیم. این هم تقصیر بیماری منحوس کرونا بوده است و باید همه با آن کنار بیاییم.

وی در رابطه با هدف ماشین سازی در دیدار با فولاد و کسب امتیاز در این بازی اظهار داشت: هر تیمی برای کسب نتیجه به میدان می‌رود با کمال احترامی که برای تیم فولاد قائل هستیم با تمام وجود برای پیروزی پا میدان می‌گذاریم.

سرمربی تیم ماشین سازی در رابطه مصدومان این تیم تاکید کرد: محمد سهراب نژاد از تیم ما مصدوم است. ما دیروز یکبار تست کرونا دادیم که متاسفانه عزیز معبودی کاپیتان و بازیکن تاثیر گذار تیم ما به بیماری کرونا مبتلا شد. برای این موضوع هم حکمتی بوده است و جوانان جویای نام ما جای او را پر می‌کنند.

7413